Hát ez beszarás!

2016.10.06. 11:19

Már unalomig ismételt a  mondás, miszerint a vadász akkor indul, amikor a normális otthon marad. Az én esetemben egy csepergő eső tette csábossá az indulást, tudván azt, hogy ilyenkor jobban és hamarabb mozdul minden vad. Jól gondoltam, mivel a lesem előtti rétet szinte felszántották a disznók, miközben az átázott talajban keresték az ínyenc falatokat,  pajorokat, lárvákat, csigákat.

Nagy reményekkel ültem fel a lesre, jókedvemet a gyenge eső sem szegte, mivel az esőköpeny jól tette a dolgát és a szokásos sildes sapka helyett is kalap volt a fejemen, ami nagy előny, mert a kalap karimája nem a nyakamba eregeti a vizet.

A pipám füstje csak lassan bodorodott, kicsit elidőzött a fejem körül, mert nem akarta elhinni, hogy ilyen időben is fel kell szállnia. Nem volt kedve hozzá. de maradni sem akart, így azután elindult a hátam mögé, ahol már senkit sem zavart. Még azt a fácánkakast sem, aki nagy lelkesen kapirgált az avarban, majd ide-oda futkosott, olyan zajt csapva, mintha valami komolyabb vad járkálna.

Azután vett egy jókora lendületet, nekirugaszkodott és pár szárnycsapással a les oldalán landolt. Nagyon meg volt elégedve magával és örült a jó éjszakázó helynek, mivel előző nap is itt aludt, és ennek az örömének azonnal hangot is adott. 

Amikor kitisztult az agya és nagy büszkén körülnézett, csak az én halálra rémült szememet látta,  azt hiszem nem túlzok, ha azt mondom kb. harminc centiről. Őszintén bevallom, ettől a váratlan "rohamtól" majdnem becsináltam. Ő viszont konkrétan ezt tette, a friss meleg produktum ott gőzölgött a les deszkáján.. Ennyit hagyott emlékül mielőtt elmenekült volna

Az eső egyre jobban rázendített, ezért úgy döntöttem, hogy erre napra ennyi "kaland" elég.  Ugyanis nem mindennapos, ha egy vad leszarja az vadászt.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr2411774485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása