18-as karika !

2017.05.27. 13:18

A blogom fejlécén, mint "vadászíró" szerepelek - ami a két könyvem megjelenése okán, akár jogos is lehetne. A blog -írást nem tartom igazi írói tevékenységnek, inkább a rövidsége miatt a zsurnalisztika műfajába sorolnám. De egy biztos, könyvhöz, rövid blogbejegyzéshez, stb. élményanyag kell, vagy fikció, de ez utóbbi is szellemi termék.

Vadászíró dolga könnyű, hiszen a megélt, illetve átélt eseményeket kell fogyasztható formába önteni, ha mindez élvezhető és nem csak az írójának, hanem az olvasónak is, akkor az már egy siker. Nem nagy, de jóleső. 

Az én blogbejegyzéseim nagy része is megélt események talaján szökkent szárba, miután gyakorlatilag naponta meritkezhettem a vadászat nyújtotta örömből és szépségéből, amitől azután - akarva, akaratlanul - a vadászat az életformámmá vált. A vércsoportom nulla,  Rh+, ami egy igen egyszerű "alap" vércsoport, de ehhez még hozzá szoktam tenni, hogy a színe nem piros, hanem zöld ! 

Mindezek után nem szorul magyarázatra, mit okozott a vadászterületünk eladása és a - vadásztársaimmal együtt -  egy fizetős bérvadász kategóriába szuszakolása. 

Szeretem a hasonlatokat - ha azok jók - és a téma megértését szolgálják. Erre tennék egy próbát, ha csiklandós a hasonlat, akkor előre kiteszem a 18-as karikát.

Szóval úgy érzek most a vadászterülettel - "akivel" 37 éve "sülve-főve" együtt vagyok ( voltam) - mint amikor egy imádott, szeretett nőt prostitúcióra kényszerítenek, de nagy kegyesen megengedik a szerelemének, hogy időnként, pénzért ő is részesülhet a bájaiból. Ha éppen ez időben nem más tart rá igényt ! 

Nem kell mondanom, hogy a vadászterületem örömforrása és az innen eredő témák elapadtak, de azért én még azért ízig-vérig vadász maradtam. Azok lelkületével pedig, akik ezt végigvitték - számoljon el a saját lelkiismeretük, ha van olyan nekik !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5412544361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása