"Én a bikákkal vagyok "!

2018.09.03. 13:43

Szakadó eső, sőt, félelmetes felhőszakadás, égiháború, mondhatni ítéletidő borult rá a szeptember elsejére, ami nem csak a gyerekek nyári szünetének a szomorú végét jelenti, hanem sok szarvasbika életének a végét is. Ha most bevallom, hogy - a rossz idő miatt elmaradt szarvaslövéseknek - én egy kicsit örülök - akkor ez nem a savanyú a szőlő - tipikus esete. 

No de miért is? Amikor még a sajátomnak mondott és érzett vadászterületemen vadászhattam, akkor sem igazán hozott lázba a szarvasbőgés. Most meg, hogy már új gazda poccol a csalafintán megszerzett területen, teljes szívemből a bikáknak drukkolok. Ugyanis egy olyan, vadásznak csúfolt valaki,aki egy éjszaka alatt hosszában levadássza a területet, hőkamera és éjjellátő segítségével, az nem érdemli a bőgő bikát, aki szegénykém hormon hergelte vágya közepette süket is, meg vak is ! Illetve helyesbítek, az ilyen ember legföljebb puskás ember, a vadászsághoz semmi köze.

Szóval egyrészről ezért nem hoz lázba a bőgés, másrészről, hogy nekem az augusztus idusa, a gerlézést és a kacsavadászatot jelenti, így a bőgő bika tőlem nyugodtan udvarolhat kedves teheneinek. 

Ahogy egy Bud Spencer film címe "Én a vízilovakkal vagyok"-  ennek az írásomnak a címe "Én a bikákkal vagyok " lehetne ! 

A bikákat akkor is lehet vadászni, amikor elmút már a szerelmi hevületük, amikor kitisztult az agyuk, amikor újra óvatossá válnak, amikor az esélyek  - ha nem is egynlőek - de legalább is nem egyoldalúak.   Nos, egy ilyenkor elejtett bíka, már lehet igazi vadász teljesítmény.  

Amihez tiszta szívvel lehet gratulálni !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3314219363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása