Műlencse !

2019.02.03. 15:04

Lehet, hogy már egy kicsit unalmas - unokám szerint "uncsi" - hogy ennyit rugózok az új szemem témáján, de én nem győzök betelni vele, ezért nyomatom még egy darabig. 

A hétfői műtétnek szerdán volt a kontrollja, amikor próbáltam elővezetni a csütörtöki vadászat lehetőségét, emígyen.- Főorvos úr, megkérdezhetném, hogy holnap én már sétálhatok? -Persze - így a válasz.De akkor is, ha kicsit havas, vagy saras az út, Persze, akkor is, de hová is akarsz kilyukadni? A helyzet az, hogy holnap mennék fácánozni, ha lehetne!  

Nem lepődött meg a kérdésemen, mert tudta, hogy "elvetemült" ember vagyok, azaz vadász !

Nos, így esett, hogy főorvosi engedéllyel álltam egy kis erdőcske szélén, ahonnan várni lehetett a fácánokat. Izgultam, mint egy elsőbálos, mert ez a szemem a "lövő szemem" , aminek az avatására készültem. Az egy kicsit zavaró volt, hogy a hideg széltől "fázott " a szemem, jócskán folydogált belőle a könny, talán még fázott is. 

Diana úgy döntött, hogy lehetőséget ad a "szem - avatására" egy gyorsröptű fácánt küldött fölém, amit sikerült meglőnöm. Vadász ember nem túloz - az a horgászok dolga -  legföljebb hazudik, ezért kéretik elhinni, hogy ennek a fácánnak jobban örültem, mint az eddig meglőtt nem kevés darabnak.

Mottóként - mert az kijár minden iromány végére - egy kis filozófálás. Ha igaz a mondás, hogy "szem a lélek tükre", akkor a műszem a mű lélek tükre?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6714605760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása