"Add már, Uram az esőt....!"

2019.04.03. 18:18

Jól tudom, a fenét sem érdekli, hogy miért nem ír az "író", pláne ha ilyen folytatásos műfajban tevékenykedik. Az én esetemben még csak arra sem hívatkozhatok, hogy nincs miről, mert a vadász-horgász történetek sokasága úgy kéri a nyilvánosságot, mint a kuktában feszülő gőz a szabadulást.

Azért valamit mégis ! A motivációról. Úgy működök, mint egy napelem! Télen, amikor a búskomor időjárás szobába szorít - volna időm írni - de a nagy szürkeségnek ugyan ilyen a lelki hozadéka. Amikor tavasszal  végre kisüt a Nap, akkor meg a kertnek esek neki, azért nem jut idő írásra.Jó kifogás sosem rossz - ahogy mondják - meg mondom én is.

Nos, közben befejeződött a fácán szezon, annak záró vadászata - hogy diplomatikus legyek - szarul sikerült.Többen voltunk a kelleténél, ráadásul a hozzánk csapódó vadászokhoz Diana is leigazolt, mert mágnesként vonzották a fácánokat, nekünk csak a szép lövések miatti gratulációk maradtak. Mert lőni nagyon tudtak a "fiúk".

Mit is csemegézhetnék ki az elmúlt időszakból? Ja, egy "szezon nyitó" horgászatot is. A jól ismert tavamhoz mentem, de formabontó módon, ezen a napon nem azt néztem, hogy szép legyen a környezetem, hanem a halőr tanácsát megfogadva, a kopasz gátoldal mellett kezdtem pecálni. Olyan eredményem volt, ami már megengedi, hogy nem kell hazudni! Egyik kapás jött a másik után, ami teljesen kikészített, mert, kettő kivételével viszadobáltam őket. Ez nem az én predátor stílusom, de azért ami sok az sok! A retúr halak puszilgatásásnak már a látványától is kiráz a hideg - ezt mellőztem.

Kíváncsi vagyok - még nem főztem meg  a "szerencsés" kettőt - hogy a kikotort tómeder halai milyen ízűek lesznek !Majd Húsvétkor nyilatkozom !

Közben azért vaddisznós kalandom is akadt, aminek a lényege az, hogy a szembe világító Hold, a biztosnak látszó disznót olyan fénykoszorúval vette körül, amiből nem lehetett kihámozni, hogy meddig tart a disznó és mikortól az árnyéka. Jelentem, az árnyékot lőttem "telibe" !

Mára ez a két kis szösszenet elég lesz tavaszi idény nyitónak, talán az olvasóim is lassan visszaszállingóznak !

Megragadva a lehetőséget egy fohászt is elrebegnék egy jóféle esőért, mert ebben az aszályban szenvednek a vadak, a növények, ellentétben az egyik TV csatorna ifjú színészével, aki meterológiai híreket közölt, az alábbi módon: Sajnos pénteken esős idő lesz ! Szerintem az a "sajnos" hogy ez elhangozhatott !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr8614737185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása