Szerepcsere !

2019.08.02. 14:15

Előljáróban annyit, hogy ez a történet arról szól, amikor a vadászra vadásznak. Jelesül énrám !

Előzményekről annyit, hogy jó régen nem ültem azon a lesen, ahová ezen a napon készültem, mert kedvemet szegték. Ugyanis egy erdő melletti tisztáson szórogattam a kukoricát a vaddisznóknak, de csak módjával,  - ahogy mondani szokták egy fandlival - alkalmanként. Ez nem olyan mennyiség, amire a szarvasok csapatostól jönnének, de az erdő gazdája mégis reklamált, szerintem csupán izomból. A mezőgazdász, meg akkor pattog, ha az erdőből kimegy a vad a földjére. Jó lenne, ha eldöntenék az új földesurak, hogy mégis merre és hová menjen a vad, ha élni akar. 

Vissza a történethez. Miután szórót nem üzemeltetek ezen a részen - az előbbiek miatt -  hogy úgy mondjam"habókra" mentem ki, nosztalgiából. Szertartátosan pakoltam ki a hátizsákomból, puska a sarokba támasztva, távcső egy szögre akasztva, pléd a fenekem alá hajtogatva, pipa kikészítve. Nagyon komfortosnak igérkezett az estém. Egy kicsit beleizzadtam az eddigiekbe, jól esett a les oldalának dőlni, a fájós derekam pihentetni. Nos, itt kezdődött a horror, ugyanis ahová támaszkodtam, egy darázsfészek épült, tele harcias darázzsal. Támadásnak vették a mozdulatom és azonnal nekem estek, egyik szúrást kaptam a másik után, pedig úgy csapkodtam a sapkámmal, hogy még a saját szemüvegemn is levertem. 

Sikerült a fészket is levernem, de a darazsak harci kedve nem lohadt, egyre másra támadtak, én meg csapkodtam szorgalmasan. Ez így ment estig, akkor az esti hűvös lohasztotta indulatukat, elmaradoztak végre. Ekkor viszont a szúnyogok hada jelent meg, mintegy folytatva a gyötrésemet.

Tudjátok mit? - mondtam ezeknek a gyötrő jószágoknak -  keressetek mást, akit leszívhattok ! Pakoltam és megfutamodtam !

Emléknek viszont vittem magammal az egyre jobban sajgó darászcsípéseket !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9414991816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása