Lakáscsere !

2019.09.23. 14:23

Egy kutya, nem kutya -  a magam gyártotta mondóka szerint - de ez így is van, annak ellenére, hogy a kutyának az ember a társa és fordítva. Az én két kutyás vágyam, már gyerekkorban kialakult, mégpedig egy Homoki Nagy István film hatására, ahol egy vizsla és egy tacskó  - sokszor izgalmas sokszor könnyekig megható -  kalandjait nézhettem. lázas izgalommal.Még fekete fehérben - szóval nem mostanában. Ha jól emlékszem, Nimród és Pletyka volt a két kutya neve. Már ekkor elhatároztam, ha módom lesz rá, nekem is két kutyám lesz és ebben az összeállításban. 

Nálam nem "szobadíszek" a kutyák, hanem munkatársak, ki-ki a maga területén segítkezik. Úgy gondoltam, hogy mindkét kutya megérdemel egy saját "lakosztályt", így a Vahur egy kisebb, Samu egy nagyobb házat kapott, méretarányosan. De a kutyák nem így dönöttek, mindketten bepréselték magukat a nagyobbik házba, Vahur hallani sem akart, hogy a sajátjában aludjon. 

Nos, így szorongtak már két éve, miközben Samu a ház minden mozdítható részét tövig rágta, igazi viharvert, putrit csinált belóle. Eljött az idő, új házat vettem - olyat amiben mindketten bőven férnek -  lapraszerelten, egy zacskó csavarral, igazi IKEA-s módon, káromkodással fűszerezve. Azért összeraktam, fűtő panelt szereltem bele, falait padlószőnyeggel béleltem - igazi luxus lakosztályt kaptak. A romos, büdős régit elvttem. 

Nos, nehéz a kutyák lelkén kiigazodni, mert azóta sem mennek be az új házba, visszasírják a régit. Ezen persze nem csodálkozom, hiszen valami hasonló dolog történik, amikor nyomortelepen tengődő embereket, szépen rendezett körülmények közé rakják. Először is felélik az új lakás minden berendezését, azután lassacskán visszaszökdösnek a putrisorrra. 

Abban bízok - miután okos állatok - hogy a rossz idő beköszöntével, mégis csak a házat választják.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9115160864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása