Máté evangéliuma!

2021.01.31. 10:47

Egy lélekbúvár talán megfejtené, hogyan tud együtt dolgozni, vadászni, akármit csinálni, több, teljesen kölönböző karakterű ember. Talán úgy - első megközelítésben - hogy a lényeg a "közös" szón van, a különbözőségről lemondva, a többielhez alkalmazkodva lehet harmóniát teremteni. Ha ennek nevet kéne adni, akkor önzetlenségnek hívnám !Ettől még az egyén ( a vadásztárs) ragaszkodhat a saját normáihoz, nem kell megalkudni senkivel, semmivel., legföljebb önmagával. Jó, ha feltesszük a kérdést - persze csak ha nem érdekből áll össze egy "csapat" - hogy adtam-e, kaptam-e valamit ettől a kapcsolattól. Máté evangéliumában szépen ír erről: "...amikor éhes voltam enni adtatok, amikor szomjas voltam inni adtatok, amikor idgen voltam befogadtatok...." 

Mire is ez a moralizálás?

A legutóbbi vadászatomból fakad!  Nem részletezve, főleg senkit nem megbántva - de igencsak sok időm volt a gondolkodásra ezen a délelőttön  - amikor a szerepem  fuvarossá silányult, a "leálló" státuszom pedig ottfelejtettre .A fene megette, ha valamit "kivívni" kell és nem kiérdemelni. Ha már eddig nem brusztoltam a dolgaimért, ezután sem fogok. 

Egyet viszont megtehetek - a "hogyan továbbon " elgondolkodok ! 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr8916410054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása