Gőz !

2021.04.29. 11:27

Így érezheti magát a gőz a kuktában, mint én most - maradjak a kuktában, vagy kiverjem a szelepet - nehogy felrobbanjak. Ugyanis a magamra húzott vadászíró titulust nehezen tudom tartani, hiszen nem csak a zöld mundér a "munkaruhám", több mint fél évszázada az orvosi köpeny is rajtam van ! Az általam nagyon kedvelt és szeretett Mess Béla anatómus professzor egyik könyvének azt a címet adta, hogy "Szikével, tollal és puskával ". Az én élettörténetemnek a "Zöldben és fehérben" címet adnám, ha megírnám

!Egy kis kitérővel elmondanám, hogy Bél bátyámmal  - haláláig - rengeteg közös vadászélmény kötött össze, Ahogy teltek múltak az évek és szépült a múlt, szinte zavarbaejtően dicsért, mint volt tanítványát, anatómiai ismereteim pallérozóját. Bevallom nagyon jól esett, csak volt egy kis "bibi", én nem Pécsen végeztem hanem Szegeden, Ezt sosem mondtam el neki, nem akartam csalódást okozni.

Nos, a kitérő után vissza a kuktához ! A szelepet az verte ki nálam, amikor  - ki tudja milyen végzettségű - politikusok, osztják az észt vakcina ügyben ! Nem orvos, nem biológus, legjobb esetben jogász ! Ha már jogász és esetleg van emléke az egyetemi éveiből, akkor tudja (?), mit jelent a "luxúria" fogalma!  Bűnös önbizalmat ! Amikor valaki olyat mond, tesz, ami képességét meghhaladja és abból baj származik ! 

Vakcina ügyben a "baj" a hiteltelenség és a bizalmatlanság! Suszter a kaptafához - politikus a szarkeveréshez ért, orvos a gyógyításhoz, virológus meg nyilatkozzon !

!Most jött ki a gőz !!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5116516752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása