Évnyitó !

2022.01.03. 11:20

Van egy népi mondás - vagy inkább babona? - miszerint, amit az év első napján csinálsz, teszel, stb. azt fogod egész évben. Nem vagyok babonás csak fekete macska ne menjen át előttem ( jobbról balra), ne kívánjanak jó vadászatot, ne kelljen visszamenni valami cuccért - mert ezek a  dolgok tönkreteszik a vadászatomat. Ugye, hogy ez nem babona? 

Újév első napjára - ha csak tehetem, - valami vadászat félét beiktatok, hátha fog rajtam az "átok" és "kénytelen leszek" egész évben vadászni. Kapóra jött egy meghívás, az Ormánságba, szarvas vadászatra. Hozta a formáját a Dráva ártere, olyan mély és ragadós sár vallatta az autómat, hogy már kezdtem sajnálni. De nála is jobban magamat, mert ezt a sarat majd le is kell mosni - amit aznap nem vállaltam be -  mert kocsit mosni tényleg nem akarok egész évben. 

Azért látványban volt részem, mert a lopakodó esti szürkületben, a kőrnyező erdőkből mindenhonnaín sorjáztak ki a szarvasok, az előttem lévő repceföldre. Zömében bikák, de lőni csak fiatal sejetett lehetett volna, így a lővilág múltával a lövés lehetősége is elmúlt.Jagd ist jagd - ahogy a német mondja, ami azt jelenti, hogy a vadászat akkor is vadászat, ha "csak" egy szép, izgalmas élmény!

Most pedig indulok kocsit mosni !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9916802240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása