Credo!

2023.01.04. 12:09

Remélem, utólag is érvényes és elfogadott a BUÉK üzenetem. De jó is lenne, ha ez a "B" betű igaz lenne az előttünk álló évben.

Jubilálok a blogommal, ebben az évben lesz éppen tíz éve, hogy elkezdtem írogatni, hol sűrűbben, hol ritkábban -  de azért rendszeresen. Lehet, hogy a választott témám, és a magamra aggatott jelző, miszerint "vadászíró" lennék, nem éppen a celebvilág bulvár szennyének tesz eleget, az esetleges lövés élményének ellenére is, sokkal jobban szerethető. Gondolom én! 

A közélet dolgait -  ha még mélyebbre szántok, - akkor a politika szennyét, mocskát ráhagyom ezen témák önjelölt harcosaira - a suszter maradjon a kaptafánál - mondás mentén, továbbra is vadászíró szeretnék maradni.Zárójelben megjegyzem hogy azért van ám véleményem ! A suszter is észerveszi a kaptafán kívül azt is, aki hordja a cipőt ! IUram bocsá', büdös a lába !

Persze akad így is bőven "áthallás" - de hol nem? - a politika, helyesebben a politika által kitermelt  új dzsentri réteg,( új szó született, a zöldbárók)  és az általuk megszállt vadászat között. Sajnos a társadalom "hasadt" itt is, mintha nem lenne mindegy szegény vaddisznónak, vagy fácánkakasnak, hogy melyik "oldalról" kapta a lövést.

Korábban is "hasadt" a vadász társadalom, de az anyagi javak mentén, ugyanis voltak a gumicsizmások, meg voltak a csícsás terepjárósok.

Tehát kedves olvasó ( régiesen , nyájas olvasó) ha még így is, szóval minden bulváros rettenet nélkül is kitart mellettem akkor azt megigérhetem - legyen a credom - hogy továbbra is "csak" azt a csodát osztom itt meg, amit vadászataim ( horgászatim) során átélek, megélek.

Ezt én egyszerűen Isten ajándékának tekintem és ebből az ajándékból tudok csak tovább adni  önöknek ( nektek ) valamicskét ! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr818018080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása