Botlás

2009.07.03. 19:37

BotlásLeírtam három bukásom, mármint lóval. A tanulságokat is levontam belőlük. Mondhatni, hogy egyik esetben sem a ló volt a hibás. Az alábbi történetben sem.

A legmutatósabb "bukásom" egy teljesen ártatlan helyzetben történt. Egyik tereplovaglásomkor, amikor már visszafelé, falum focipálya felé eső részénél tartottam, pihentetés gyanánt kivettem a lábam a kengyelből és a nyereg hevederszíjját is meglazítottam, ne szorítsa a lovat, meg száradjon is az izzadása. Talán még a lábamat is törökülésbe igazgattam és így bandúkoltunk az előbb említett focipálya felé, ahol egyébként meccs folyt. Szépszámú nézősereggel. Unalmas lehetett a meccs, mert az én megjelenésem vonzotta a tekinteteket.

A nagy melegben, meg a fáradtságtól fejét jól lenyújtva szinte aludt a lovam. Ez lett a baj, mert megbotlott, pedig teljesen sima volt az út és előrebukott. Én pedig, a fején keresztül előrezuhantam, arccal bele az arasznyi, púderszrű porba. Erre már felébredt a lovam és a porban ülő látványomon jóízűt nyerített. Mondhatni kiröhögött.Erre, még a meccs is elakadt.

Óriási vastapsot kaptam a szurkolóktól. Azt hiszem sportpályfutásom legnagyobb sikerét értem el.

Azért fabrikálok erre a történetre is egy kis tanulságot.

Az emberek egy része, a másik kudarcának "tiszta szívből" tud örülni. A sikerének nem annyira.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr871225109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

red alert · http://autosiskola.blog.hu 2009.07.07. 12:07:53

1-2 kép feldobálva, jól sikerült a barkácsolás :) lehet pályát tévesztek... szándékosan...

Amióta nem jártam erre nagyon aktív volt, grat

solti anasztazia 2009.07.10. 15:48:44

Cuki a sztori...maga olyan ugyes ebben..es meg el is meseli..olyan edes..
süti beállítások módosítása