Dőhérség !

2009.08.21. 05:38

Az unokám történetébe ékelődik ez a kis történet, mert azért hagytam abba a róla írtakat, mert kimentem vadászni.

Az "úgy volt", hogy jóbarátom kapott egy bakot. Helyesebben egy bak kilövési lehetőséget. Így már szerényebb és szakszerűbb. Jött is egyszer, kétszer, de ebben az évben nem pártolt mellé Diana úgy, mint tavaly, amikor egyik este lőtt két szép selejtet, másnap pedig egy remek "egyszarvút", "akire" nekem is fájt a fogam. Ennek ellenére nagyon örültem a sikerének. Azért a gartulációhoz hozzátettem, hogy te mocsok mázlista. A barát, az barát, mégha....!

Ebből a szerencsés vadászatból kiindulva úgy gondolta a haver, hogy az idén is elég lesz ha csak megjelenik és máris körülötte futkosnak a kívánatos bakok, mert az űzekedés is elkezdődött. Teljes kudarc, mert csak az esti sötét beálltakor láttunk egy-két fiatal, sutát kergető suhancot.

 - Majd visszajövök később - mondta és hazautazott. Ebből a "később- ből egy újabb telefon lett, - nem tudok jönni, sajnálom !

Úgy rajtam maradt a bak, mint szappanozás után, cigánypurdén a barna szín. Ugyanis, ha legalább egy héttel hamarabb szól, akkor még több esélyem lett volna, de most már szinte semmi, mert a leűzekedett bakok úgy elfeküdtek, mint ifjú férj a nászéjszaka után. (Ezt nevezzük mi vadászok, dőhér időszaknak)

Tegnap este, azért tettem egy próbát, kiültem a lesre. Hátha valamelyik fáradt "apajelölt" kisétál az erdőből a les előtti, jó harminc méter széles és két focipálya hosszúságú rétre.

Félig sem szívtam a pipám, amikor három szarvastehén, egy ünő és egy borjú sorjázott ki az erdőből. Már majdnem besötétedett, amikor egy suta ballagott ki, szinte karnyújtásnyira és füvet csipegetve ballagott az erdő felé, hogy azután elnyelje az erdő és a rám boruló sötétség.

Még egy szűk hetem van, hogy próbálkozzak, mert azután a bikák vadásztatása következik!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr471327095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása