Hűha !

2009.09.15. 19:31

Eléőször ugyanazt a címet akartam adni a bejegyzésemnek, mint a Nimród Érem átadásakor, hogy kaptam egy "plecsnit". Nem akartam én ezzel a szóval megsérteni a vadászokat,  mert nagyon örültem neki, pláne, hogy az unokámmal vettük át, aki azóta is jogot formál az éremre.

-Papa, ezt én kaptam - mondja és igaza is van, mert ő benne látom a vadász vérvonal folytatását. 

Aug. 19-én újabb, " meglepetés" ért. Valami fondorlat készült, ezt éreztem, mert Péter fiam mindenáron arra akart rávenni, hogy feltétlen menjek le (vele és Manócskával együtt) az  esti gálaműsorra és húzzak nyakkendőt is. Ahogy a buta reklám mondja, " hülye azért nem vagyok" , szóval gondoltam, hogy sokad magamnmal a sportvezetői múltam miatt kapok valami oklevelet. 

A gálaműsor fergeteges volt, egy görög és egy román táncegyüttes  vezette be a műsort, miközben az unokám az ölemben ült és önfeledten élvezte a műsort.Mindezek után jött a meglepetés, a polgármester kihirdette az idei év díjazottját, aki a "Dunaszekcsőért Érmet " ebben az évben kapja, bevallom magam is elámultam, mert én kaptam.

Nem is ez a helyes kifelyezés, hogy "elámultam". Meghatódtam ! De nagyon ! Azt hiszem most lettem igazi "tüke" Szekcsői. Nem holmi jött-ment ! Szekcsőiesen: gyütt-ment ! 28 év után, azt hiszem ez már kijárt. No nem az érem, hanem a befogadás !

Mondanom sem kell, ezt az érmet is Manócskával vettük át. A képen "odaszorult " szegénykém a polgármester  és  én közém.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr921384648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2009.09.15. 21:10:55

Sanyika, ha olvassa ! Most lehetne a képet idebiggyeszteni! Kösz!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2009.09.16. 20:35:53

Köszönöm a színesítést.
Kár, hogy ezügyben béna vagyok és így is maradok. Viszont a gerléket elég tűrhetően lövöm.

solti anasztazia 2009.09.19. 20:31:26

Gratulalunk!
Igaz szemelyesen mar megtettuk.
Edes,hogy Lucsia most is felkiserte...latom o is nagyon elvezi a szereplest!
süti beállítások módosítása