Coitus interruptus

2010.01.31. 15:14

coitus interruptusVízszintesen esett a havas, már majdnem jeges eső. A szemüvegemre vastag rétegben rakódott rá, ha töröltem rosszabb lett, ha levetettem, nem láttam. Ebből kiderül, hogy ez, egy vadászatra "rendkívül alkalmas" idő volt. Vittem maggammal  - jobb sorsra érdemes  - Berci kutyámat is, aki úgy döntött, hogy a lábam oltalmában vészeli át, ezeket a nehéz időket.Kutyás vadásznak hajtásban a helye, ezért jutott rám egy olyan rész, ahol az embermagasságú gazban , csak csörtetni lehetett, de zömében csak háttal tolva magam előtt a havas gallyakat, de lőni, egyáltalán nem. Még csak egy órája tartott a vadászat, de nekem elegem lett belőle. Szétáztam, nem láttam, a puskámon vastagon állt a jeges hó, a kutyám sztrájkba lépett, miközben a kényelmesebbek és a "kutyátlanok" egészen jól szórakoztak.Bevalom sosem tettem még ilyet, de bedobtam a törülközőt. A vadászat, lehet sok minden, sport,vagy akármi, de szenvedés nem. Lehet, hogy életkorom miatt, de én már, csak addig szeretek vadászni, amíg élvezem. Ez, most egy megszakított élvezet volt (de nem is élveztem) , hogy orvosi nyelvre fordítsam: coitus interruptus.

És micsoda eszem volt ! Még két órát tolták a havat a többiek, de minden eredmény nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1001717096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2010.01.31. 21:17:47

Es megint gyozott a jozan esz!
süti beállítások módosítása