Tortúra!

2010.05.30. 09:24

Amikor a "tetthelyre " értem, már sokan pecáltak, pedig zuhogott az eső. A jobb helyek már foglaltak voltak, nekem egy meredek part jutott, kb. két méterrel volt alattam a vízpart. Lehet, hogy nem fog leérni a merítőszákom - mondatta velem az optimizmus. 

Még szerencse, hogy a vadászatban is használt vízhatlan ruha jól állta a "sarat", ugyanis bokáig cuppogtam benne. A dugós szereléket hamar bedobtam, az a bot, csak annyit igényelt, hogy szétnyitom és felcsalizom. A fenekező készlet szorult szerelésre, ugyanis legutóbb minden leszakadt róla, úgy lett eltéve. Egy elvétett mozdulattól az ólom, meg a horog a meredély alján landolt, egy faágban elakadva.Eddig az volt a gondom, hogy hogyan szákolom ki a halat - ha fognék - most pedig egy túlélő túra rémsége kőrvonalazódott. A lejutás könnyebben sikerült, mint terveztem, ugyanis az átázott agyag semmi esélyt nem adott a fékezésre. Egy gyengécske gyökér mentett meg a nyakig merüléstől. Horog, ólom zsebbe és kezdtem volna a kikapaszkodást. de nem volt mibe kapaszkodni, a lábammal sem találtam fix pontot, ahogy a befőttes üvegbe tett béka sem boldogul a símasággal, úgy én sem. Nemrégen láttam egy hegymászós filmet, abban a jégfalon úgy mentek fel, hogy a bakancsot jól beleverték a jégbe, hogy legalább a cipő orra stabil legyen.

Én is rugdalni kezdtem az agyagot, sikerült is egy kis támasz találnom, innen már azután kézzel elértem a fűves részt, amibe már lehetett kapaszkodni.

Ha semmit sem fogok - gondoltam, miközben levegő után kapkodtam - már akkor is van egy hozadéka a napnak, ugyanis sikerült kimásznom. Elég friss hír, hogy hasonló helyzetben, a vizbe eső gyermekét mentő apuka fulladt meg, mert nem tudott kimászni.

Mindezek után, két kb. másfeles pontyot és több apróságot fogtam. Minden jó, ha vége jó.( halászlé )

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr142041628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2010.05.31. 22:44:11

Gratula!
Ez a kep azokrol a halakrol keszult?
Vannak itt,akik megneznek az eredeti allapotukban keszult kepeket is.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.06.01. 03:35:57

@solti anasztazia: ..ja, szóval a hitelesség? Készült kép, majd prezentálom!

Paci-ens 2010.06.02. 07:33:49

Tesó!
Az optimizmusod igen szemrevaló!
A partramászási kísérleted előjáték volt a Himalája megmászására.
A halakról én is várom a képeket,de csak akkor, ha nem Mohácson vetted!
süti beállítások módosítása