Reklám !

2010.07.15. 05:40

Kicsit megszakítva az olaszországi beszámolómat, itt reagálnék egy e-mailre, amit tegnap kaptam. Ennek lényege az volt, hogy nagyon meglepődött ( igazából,mélységesen felháborodott ) - mármint a levél írója - hogy a "bolsenai csoda" bejegyzésem után, egy társkereső reklám jelent meg, nem éppen ízléses formában és főleg nem az imádkozó apácák felvételének hangulatához passzolóan.

A blogomat nem én "üzemeltetem", hogy úgy mondjam,  csak "bérlője" vagyok, ebből semmi anyagi hasznom nincs, de beleszólásom sem, a reklámok milyenségébe. Én is ki vagyok néha akadva, mert még egy-egy Toyota reklám számomra elfogadható, mert nekem is ilyen autóm van, de sokszor valóban kiráz a hideg az "antiszociális" reklámtól, sőt olyan is volt, amit nem is értettem.

Sajnos a media egyéb megjelenési formáiban is ez a "módi", a filmek hangulatát, folyamatát is -  mindenféle etikai meggondolás nélkül - megszakíthatják, mondjuk a hüvelygomba reklámjával.

Nem nekem kéne mondanom, de én kérek elnézést !

Szerző: Acél Csaba

10 komment

Címkék: csaba acél

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr182152677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

red alert · http://autosiskola.blog.hu 2010.07.15. 10:33:06

sajnos ez az amikor szinte tehetetlen az ember a média érdekes formáival, de az, hogy társkeresők és egyéb cégek hirdetnek vadul, azt is elárulja milyen azon cégek köre akiknél tőke van (nekik van még pénzük hirdetésre, tehát vevőjük is van...)

red alert · http://autosiskola.blog.hu 2010.07.15. 10:37:39

és szimbolizálja az 1 millió magányos embert...

Az angol beteg 2010.07.15. 12:19:49

Ha az emberiség hanyatlása egy ketyegő órának felel meg, akkor a média benne az egyik fogaskerék. Erőszakos és a cinizmus fellegvára...semminek sem kegyelmez, mindenhova befészkeli magát. Nők milliói elégedetlen a testével a reklámokban szereplő vélt mű-barbi-ideál miatt. Az irigység táptalaja az agyonfényezett sok tárgyi dolog. Gyermekek látásmódja, kialakuló kis fejlődő személyiségek torzulnak általa.Butít, öl, elhomályosít, befolyásol. Ezért is nézek ritkábban tv-t...mert némelyik kimondottan bosszantó tud lenni. Tisztelet a vicces, geget, jópofa humort alkalmazó kreatív ötletességgel büszkélkedni tudó alkotások. Mert olyanok is vannak háljóégnek...

Az angol beteg 2010.07.15. 12:38:57

...és persze a fogászati eszközöket reklámozó, informatív jellegű hirdetéseket is dicsőítem:)

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.07.15. 17:08:17

@Az angol beteg: reed alert, angol beteg! Mi tudjuk - páran - hogy a világunk egy virtuális világ - amibe bele is fog pusztulni.De nem akarom, hogy nmagával rántson. Talán ezért is rakom - néha már számomra is érthetetlenül - a blogomra azt, ami még jelenthet valamit, valakiknek.Ha így érzitek - köszönöm !

Az angol beteg 2010.07.15. 17:45:36

@Acél Csaba: Így érezzük!...és hiszem hogy sokan vagyunk

Yarissa 2010.07.15. 22:56:44

Kötelességemnek érzem, ha már a blogra is felkerült a "reklám" dilemmája, hogy
töredelmesen bevalljam,
az e-mail írója én voltam.
Még szerencse, hogy nem közvetlen az oltár kép után jött a társkereső reklám.
Mit mondjak ?Több mint ízléstelen.
Egyébként pedig a média "áldásos" hatásaival szó szerint egyetértek az angol beteggel. Persze az is igaz, hogy minden tv-n van egy "szakadj meg" gomb is, nem kötelező a média-hulladékot nézni, de sajnos épp a reklám az, ami nem mindig kiküszöbölhető. Ha az ember meg akar nézni egy filmet pld., kénytelen a közbeiktatott reklámot is elfogyasztani.
Bocsánatot kérek ezúton is, de amikor először megpillantottam a bolsenai képek után a társkereső reklámot, elborult az agyam, hogy már semmi sem szent.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.07.15. 23:12:23

@Yarissa: köszönöm, hogy szóltál. Bevallom, ha nem teszed, észre sem veszem, hogy ízléstelen test-árusítás folyik ebben a hírdetésben. Most már csak arra vagyok kíváncsi, hogy felháborodásunk, meghallgatásra talál-e?

Az angol beteg 2010.07.15. 23:54:15

@Yarissa: Köszönöm Kedves Yarissa!:) Én pedig a "szakadj meg" gomb-os résszel értek még egyet!

Az angol beteg 2010.07.16. 00:26:46

@Yarissa: Köszönöm Kedves Yarissa!:) Én pedig a "szakadj meg" gomb-os résszel értek még egyet.
süti beállítások módosítása