Lankadás!

2010.09.01. 19:41

Figyelem a statisztikám, hogy mikor hányan olvasnak. Igazából, magamnak írom a szösszeneteket, de ha már nyilvánossá tettem - mint egy könyvet - akkor jó tudni, van-e rá érdeklődő. Illetve, milyen témákra van és melyekre nagy a hallgatás.

A blogom - ha jól tudom - vadász, horgász történetek a "tollamból" címet viseli. Próbálom is tartani magam ehhez a tematikához, de miután nem minden nap vadászom ( bár jó lenne ) ezért nem születhet naponta vadászélmény.Olykor kitérőt teszek és utiélményeket közlök, meg képeket.

A következőkre jöttem rá. A vadásztörténeteknél lehervad a kommentezős kedv, úgy amikor egy jó hangulatú társaságban viccet kezd el mesélni valaki. A kényszernevetés megöli a spontán jókedvet. Szerénységemben pedig egy nagy vicctemető veszett el, no nem úgy, hogy sokat ismerek, hanem, hogy mindet elfelejtem. Nekem ugyanazt a viccet egy napon, kétszer is el lehet mesélni, garantáltan másodszorra is újként fogom fogadni. Ugyanis viccmesélés közben - nem arra figyelve - azon görcsölök, hogy legalább egy nyomorék mórickás vicc az eszembe jusson, de nem, nem jut és ettől bepánikolok.  Már mindenki mondott egyet, csak én nem, de azért szorgalmasan heherészek a többiek viccén, pedig egy szót nem értek belőle, mert kutlákolok az emlékeimben, hátha valami beugrik. Nem ugrik!

Lehet, hogy a blogom olvasói is így vannak ezzel. A vadásztörténetek bénítólag hatnak, a hozzászólaló kedvre? 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr152265194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2010.09.01. 21:16:52

Jéé, akkor nem vagyok egyedül! Velem is ez szokott megtörténni...sőt nézzük egy hirtelen-próbát: (most épp töröm az agyam) .... (még mindig töröm) és nem jut eszembe egy vicc se. De még szennyes se...és az már baj:D Illetve hopp egy gyors visszacsatolás nálam is, de hogy miért egyetlen egy ősrégi rozmáros (még középsuliban hallott vicc) jut eszembe nem értem. Ráadásul el se tudom most mesélni, mert mutogatni kell:-) De a blog lelkes sőt már függő olvasója vagyok és favorizálom a vadásztörténeteket:)

Az angol beteg 2010.09.01. 21:29:17

De hogy gyorsan valamit felhozzak mentségünre,szerintem azért lehet, mert a kreatív elme elsősorban produkálásra született és nem reprodukálásra:-)...és jelentem szerény maradtam!...csak egy kicsit menedzseltem magunkat:)

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.09.01. 21:51:17

@Az angol beteg: ..ez igen! Kb. Robinson lepődött így meg, hogy van még rajta kívül más is a szigeten. Péntek !

solti anasztazia 2010.09.01. 22:04:33

En nem tudom hanyan olvassak nap,mint nap..a kommentek aranyat sem figyeletem ilyen teren..csak magambol kiindulva tudom mondani,hogy szeretem a vadasz- es horgasz tortenetek..es orulok,hogy azon szerencsesek koze tartozom,akik eloszoban is hallgathatjak Ontol.

solti anasztazia 2010.09.01. 22:11:47

..ami a vicceket illeti...hat en sem utok el Onoktol:-(

Az angol beteg 2010.09.01. 22:15:29

Hmmm nem is rossz ötlet...én is hallani szeretném élőben. Doktor Úr lehet kérni, hogy egy következő rezekálás közben cápafogásait említse a "Húúúú mi van itt" helyett?:)

Yarissa 2010.09.01. 22:20:37

Én a magam részéről elmondhatom, hogy a vadásztörténeteket és egyéb "emberi" történeteket részesítem előnyben, pl. az uti-beszámolókkal szemben.
A hozzászóló kedv nem lankad.
Egyértelmű , h van egy lelkes kommentezős csapat, akik szinte naponta
hozzászólnak, vagy legalábbis "lejelentkeznek".
Én ebből kicsit kilógok, mert van úgy, h hogy tényleg csak annyit tudnék mondani, hogy "ez gyönyörű volt, nagyon tetszett". Igaziból mindegyik bejegyzésre beírhatnám, de ezt direkt nem akarom.
/Különben is most igazoltan vagyok távol, illetve lennék../
Úgy tűnik, h van egy olvasói- tábor, és egy kommentezős csapat.
Sztem abszolút rendben van itt minden.
É

Az angol beteg 2010.09.01. 22:27:12

Eszembe jutott egy Szőkenőőőőőős vicc....persze urambocsá' tengeres :D...elnézést.

-Hogy lehet elsülyeszteni egy szőkékkel teli tengeralattjárót?

- Csak kopogj be!

Jobb tényleg nem jutott eszembe...bármennyire is erőlködöm.

Az angol beteg 2010.09.01. 22:38:12

@Yarissa: Hasonlóan vélekedem. Ha jól számolom kb. 3 hónapja, hogy első fehér-betűs szavaim feltévedtek ebbe a csodálatos, tartalmas környezetbe (melynek számomra is és mások számára is sokatjelentő értékét többször hangsúlyoztam)...pedig már előtte is olvastam a bejegyzéseket, csak én is úgy éreztem "ez gyönyörű volt, nagyon tetszett"-en kívül nem tudnék mit mondani, nem lehetne hozzátenni, mert annyira kerek itt minden.

fica kornelia 2010.09.01. 23:16:24

Ez igy van....kerek itt minden ahogy Yarissa is irja,persze én is csak ritkán lehetek itt mint Ő,én is igazoltan vagyok távol olykor-olykor....egyik kicsi másik pici,de hűségesen olvasok és imádni való a csapat,de legföképp a Doki apu beírásai!!!!!!!

Paci-ens 2010.09.02. 06:26:51

Tesó!
Akinek lelankad az olvasó, vagy kommentező kedve a vadász történeteidnél,az nem vadászik, sem gyakran sem ritkán.Én személy szerint alig várom őket mert sajnos csak ritkán vadászom,és részemre ezek vadászatot jelentenek,mivel olvasásuk alatt,teljes mértékben átélem őket, valamint mindíg tanulok belőlük valamit.Afrikában is veled voltam a Kuduláz című könyveddel.Abba ne hagyd,mert jövök az elefántnak való beöntéssel,hogy kimossam belőled a negatív gondolataidat.

solti anasztazia 2010.09.02. 18:16:48

@Paci-ens: Igy van...en is ritkan vadaszom,vagyis meg sosem vadasztam...elejtett vadam mar volt,egy szep facan,de az sajnos rossz idoben,rossz helyen volt es a yetta elejevel talakozott:-(
De az ilyen sztorik nem publikusak,ezert csan Onnek mondom el...

Az angol beteg 2010.09.02. 18:38:17

Én sem vadásztam még. Illetve egyszer leszállt egy gyönyörű vadkacsa az udvarunkba. Azt megpróbáltam elejteni...de csak vígjátékba illő jelenetet sikerült produkálnom. Az első horgász-fogásomat viszont sose fogom elfelejteni. Még az egykori NDK területén, nádbottal, barnakenyérrel egy pisztráng volt.
süti beállítások módosítása