Vírus.

2011.01.25. 17:05

Adva van egy mikrószkóppal is nehezen látható kis szörnyeteg - a vírus, vele szemben 80 egynéhány kiló jóminőségű biomasza - ez én lennék és mégis ez a kis mocsok győz, mégpedig kétvállal. De még ekkor sem csitul, pedig fekvő, félig hullának kinézőbe nem illik belerúgni. Még a szovjet idők meséjéből ismerjük az okos erdész történetét.

Megy az erdész málnázni. Csipeget a bokorról, aminek a túloldalán a medve is ezt teszi. Node - így a mese - a maci nagyon dühös lesz, hogy az ő málnáját dészmálják. Brumm - mondja.Ettől azután az okos erdész hananyattveti magát és halottnak tetteti. Látja a maci, hogy nagyon "meg van halva "és továbbáll. No - gyevuska - így kell tenni, ha jön a medve.

Bizony fekhettem én hanyatt, valóban félhalottnak érezve magam a vírus nem tágított. Még annyi becsület sincs benne, mint egy orosz maciban. De túlélhető - jelentem !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr202612782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2011.01.25. 18:44:48

Jobbulást kívánok Doki! A vírusnak pedig azt, hogy kegyes maci váljon belőle...jobban járna..mert úgyis legyőzettetik!

Az angol beteg 2011.01.25. 18:54:52

'Brumm' helyett most ráerősítenék egy jelképes (& very dangerous!) baráti 'Katt'al, bízva abban, hogy a vírus mielőbb és végérvényesen hanyat veti magát!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.01.25. 20:42:41

@Az angol beteg: ..már én vagyok felül,csak nem hagyom, egy igen rossz arcú dög bennem sertepertéljen.A teát és a főtt krumplit viszont megutáltam.

Az angol beteg 2011.01.25. 21:35:19

@Acél Csaba: Együttérző baráti gesztusként engedje meg, hogy egy rántott-halat küldjek Önnek:

<º))))><

A pompás változatosságot kínáló desszertet kérem válassza ki az alábbi Étlapról:

1) Hastáncos hölgy (Haladó szint!)
2) Rendőrnő gumibottal
3) Alpesi fejőlány
4) Bőrszerkós Macskanő
5) Fehér színnel harmonizáló topless ápolónő
6) Manapság divatos Mikulás-Lady

:) Mielőbbi Derűs Gyógyulást kívánok mégegyszer!

Az angol beteg 2011.01.25. 21:43:07

...azért így a desszertet szemlélve én lehet megfontolnám azt az "én vagyok felül" kijelentést :)

Az angol beteg 2011.01.25. 22:01:13

@Acél Csaba: :D Jól van, jól van! látom kettőnk közül már csak én maradtam 'beteg'.
....de sebaj rendeljünk két adaggal!

Paci-ens 2011.01.26. 07:54:25

Tesó!
A bac-Ilus nagyon rettenetes némber, mivel mindig le akar igázni, minket a Teremtés Isteneit!(ezt megtanultam már az első házasságom alatt, mivel a volt oldalbordám neve "bac" nélkül volt Ilus)
Sajnos ilyen-tén igyekezete időnként ideig-óráig sikerrel jár.
Ha támad, nagyon le tudunk feküdni neki, de, igen jól esik az a gondoskodás, melyet,az elesettségünk vált ki az aggódó környezetünkből.
Időnkénti alakításainkat lehetne tanítani a színművészeti főiskolán is, én például teljesen hihetően tudok haldokolni, egészen addig, míg, meg nem hívnak vadászni.
Mielőbbi vadászatot kívánva maradtam Tisztelettel egy jelenleg haldokló?

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.01.26. 09:00:05

@Paci-ens: én is ismerem a "kelj fel és járj" csodát, ha vadászatról van szó. de most a kelj fel és hányj variáció jött be.Már bocsánat !

solti anasztazia 2011.01.26. 20:25:06

...Ilus le lesz gyozve,mert azert latom, Hala Eg a humorerzeket nem tamadta mag:-)

Az angol beteg 2011.01.26. 21:00:19

@Acél Csaba: Egyre büszkébben dagadván az ínyem egy fogorvosra lesz szükségem. Méghozzá a legjobbra! Ergo duplán kívánom gyógyulását

...Ilusról és a Kelj fel...ről jutott eszembe, hogy bizony LEOKÁDIA keresztnév is van. Ezért főleg bocsánat! :)
süti beállítások módosítása