Metamorfózis.

2011.02.11. 17:10

Forró láz égeti a testem, vörösen izzok a kalapácsok ütése alatt. Érzem, ahogy formálódom, egyre kecsesebb leszek. Titokzatos az a lyuk a  belsőmben, benne azzal a bájos kanyarokkal. Szorgos kezek raknak mögém precíz valamiket, alsó részem meg szépen erezett fával támasztják. Jól érzem magam a társaságukban.

Érzem hogy hatalmas erő költözött belém, egy sárgán csillogó valami csusszan a hátsómba,- hű, de izgi - ettől elég ha azt a kis micsodámat meghúzzák a köldökömnél, olyat dörrenek, hogy magam is megszeppenek. Nohát, hogy én, miket is tudok?

Azután egy doboz sötétsége borul rám, úgy döntöttem aludni fogok. Nem tudom, meddig, az idő érzékelése nem erősségem, amikor beszélgetésre riadok. 

- Ezt nézzed -ez egy 6,5x 57es stucnis puska, éppen olyan, amilyet szeretnél - hallom.

Egy szakállas, ősz ember fog a kezébe, a vállához emel, érzem éppen oda passzolok, szerintem egymásnak valók vagyunk. - A részleteket majd megbeszéljük -  és visszakerül rám a doboztető. Ideges lettem, nem tudok már aludni, felcsigázott a dolog. Nekem tetszene az új gazdám. Vajon ő is így gondolja?  

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr762654331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2011.02.11. 19:46:04

Egy ilyen kivételes lélekkel megáldott fegyver egészen biztos sok örömet szerezne neki!!!

solti anasztazia 2011.02.12. 12:55:20

Oszinten bevallom,elkezdve olvasni nem tudtam most mirol is ir...furcsa volt:-)de jo!
Ezekszerint nekik is van lelkuk...

Az angol beteg 2011.02.12. 13:19:56

@solti anasztazia: Őszintén bevallom, van amiről én sem tudtam….aztán furcsa mód tudtomra adták... Ezek szerint van akinek nincs lelke, de van helyette „más”…Hasonló Néven csengő „dolga”…..de végülis nem hat meg. Csak hülyének ne nézzék az embert az a lényeg:-)

Az angol beteg 2011.02.12. 13:27:01

@solti anasztazia: Apropó! Boldog Születésnapot! Nellinek úgyszintén!

Paci-ens 2011.02.12. 16:46:12

Tesó!
Kicsit megkésve, de nem megtörten, olvastam a blogodat, mint az elsős kisgyerek szótagolva és hangosan hajnalban két órakor.
Magam is meglepődtem, amikor a fegyverszekrényemből hallottam, hogy az igen karcsú 6,5x55 se mauser családból származó svéd szőkeségem gyönyörű faragott hátsóval, és csücsörítő csőszájfékkel követeli, hogy azonnal mutassam be neki ezt a daliát.
Mit ne mondjak összevesztünk, de megígértem neki, hogy egyszer együtt vadászhat vele.
Lelked rajta, ha nem valósul meg!

Paci-ens 2011.02.12. 16:55:00

Apropó!
Még azt is említette, hogy valószínűleg elértetted azt az érzést amikor, úgy írod le "egy sárgán csillogó valami csusszan a hátsómba", mert szerinte ez az szeretett és tisztelt gazdája vadászetika szerinti döntésére fog pontot tenni, amire ő nagyot fog.....ni

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.02.12. 20:36:59

@Paci-ens: még meg sem vettem, Te már összekommendáltad a két "vasat"? Nem tudom, egy Manlicher szóba áll-e egy Mauserrel.

Paci-ens 2011.02.13. 05:39:53

@Acél Csaba:
Szerintem ez már nem kérdés, mivel a kezedben tartottad, és az áhítattal írt blogod szerint döntöttél.

Paci-ens 2011.02.13. 05:41:43

@Acél Csaba:
A puskák válasza pedig Kiplinget idézve
" egy vérből valók vagyunk"
(D.....r)
süti beállítások módosítása