Nagypéntek !

2011.04.23. 18:17

Nagypéntek, a harangok Rómába mentek, a beosztás szerint én meg kukoricaőrségbe. A legújabb "eligazítás" szerint akkor kell kimenni, amikor már hazafelé kéne jönni. Két kisebb erdő közötti dimbes-dombos részt és a náddal felvert halastó körüli táblákat kaptam megőrzésre.

Szép, csillagos éjszaka borult a tájra, a hangokat puhán elnyelte a mindent beborító por, magyarán, vak is lettem, meg süket is - mármint vadászilag. Ilyenkor kerül, kerülne elő a technika, a lámpák, a különféle elektromos kütyük, stb. amik azon kívül, hogy méregdrágák , de nem  szeretem őket. Nincs is ! Nálam "aranyszabály", hogy lássam, amit csinálok. Ha valahogy mégis észrevenném, hogy disznók váltottak ki az erdőből, attól még nem lettem okosabb, mert azt is tudnom kéne, hogy mifélék. Sokan meglepődtek már, amikor a magányosnak hitt "kan" meglövése után,  kis csíkos malacok  szaladtak mellé. Ezt nem kívánom magamnak, de másoknak sem. Szóval ez a kukoricaőrzés nem is vadászat, mert nem arról szól, hanem riogatás.

Kíváncsiságból ma reggel kimentem oda, ahol éjszaka csőszködtem. "Természetesen" fel volt túrva. Győztek a disznók ! Ha senki nem árul el bevallom, nem bánom !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr672850175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2011.04.23. 20:27:04

Nem arulom el...ha On sem,hogy en is :-)

Paci-ens 2011.04.24. 04:53:52

Tesó!
Én sem árullak el, de a következő beosztásod alkalmával puska helyett vigyél kereplőt, mivel úgysem vadászni mész.
De az is megoldás lehet, hogy a karbid ágyút hőkereső kamerával társítod, vagy eszelős locsolásba kezdesz az őrzött területen, mielőbb szökkenjen szárba a tengeri.Igen csak nehéz a sorsuk a "falusi" vadkárelhárító vadászoknak, főleg akkor, ha egy városi vadász olvassa a blogját.

Az angol beteg 2011.04.24. 10:16:34

És most van időm végre írni is. Elnézést, rettentően csúcsra vagyok járatva mostanában, rengeteg munka, szervezés. Azon (is) fáradozom, hogy Doki "ajándéka" megfelelő csomagolást kapjon, ehhez sok sok egyéb "megajándékozott" is szükséges. Ami izzasztó történet. De a csomagolás népszerűsítése nagyon sikeresnek mondható. A "Lájkold a nyilat" viccesebb formájában husvétra időzitve " Lájkold a nyilat, jobban mint a nyulat!" szlogen eddig 128 embertől kapott lájkot és 143 hozzászólással illették!!! Ez miniszenzációnak számit azon a bizonyos portálon:))) Doki tudja az "ajándék" titkát, Ön pedig kérem ezt ne árulja el!! ;) A kiváncsi tömeg kb 1,5-2 hét mulva tudja csak meg. Addigis Mindenkinek KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK!! Nyulillusztrációt szándékosan nem rajzolok most, mert férfiatlan dolog lenne a hirdetett szlogenhez nem hű maradni :-) Dokitól is kapok egy lájkot? lesz 129. ? :-)

Az angol beteg 2011.04.24. 10:31:03

A lájkot természetesen csak gondolatban gondoltam, nem szükséges ezért regisztrálnia sehol :-)
süti beállítások módosítása