Ajándék!

2011.07.02. 18:14

Hűvös szél lopakodott ki az erdőből, a július elsejét mutató naptár ellenére őszies hangulatot árasztva. Az erdő sarkán álló leshez egy lucernatábla haragos zöldje és egy érett búzatábla aranyos sárgája fut össze, ideális hely az őzeknek. Őzbakra várok, ahogy fogy a világosság - egyre kevesebb reménnyel. Távolabb, egy suta csipegeti a lucernát, távcsövezgetem - így jobban telik az idő.

Már az indulás gondolatával foglalkozom, amikor egy bak lép ki az erdőből és szobormereven irányomba néz. Biztos vagyok benne, hogy nem lát, de valami veszélyt érezhet. Nem sokat kell bírálnom, szabadszemmel is jól látszik, hogy ághiányos selejt bak. Pont nekem való.

Mint a lassítottr filmeken - emelem a fegyvert, a hajszálkeresztet az oldalára helyezem és az ujjmat a billentyűhöz érintem. Ezekben a pillanatokban sosem érzek izgalmat, azaz vadászlázat, sajnálom is azokat, akik "szétremegik" a lövésüket, nekem a lövés után lesz egy kicsit remegős a kezem, akkor szabadul fel a sok adrenalin. Ilyenkor a pipa csutorája is kocol a fogaim között.

Jeles baklövés a mai, kettős okból. A sokat várt "hatésfelesem" most debütált - remekül - a másik pedig, hogy holnap lesz a születésnapom. Hálás szívvel köszönöm Dianának, hogy egy ilyen szép estével ajándékozott meg. 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr993033022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2011.07.02. 20:18:13

Oszinte szivbol kivanok Onnek Boldog Szuletesnapot Doki Apu!!!!

csőrike1 2011.07.02. 21:09:46

ISTEN ÉLTESSEN ERŐBEN , EGÉSZSÉGBEN!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.07.02. 21:28:05

@csőrike1: Amíg Székelyföldet járom - visszasírva a határokat - lehet ezen a fórumon tartani a frontot helyettem.Hajrá!

Az angol beteg 2011.07.03. 03:59:12

@Acél Csaba: 1 nap késéssel...(mentségemre szolgáljon, hogy egy 16 órás út van mögöttem), de első dolgom az ajtón beesve idevezérelt.. kívánok én is Önnek NAGYON BOLDOg SZÜLETÉSNAPOT!! Isten Éltesse Doki!!!Székelyföldi útjához a legjobbakat...én most érkeztem "otthonról"(=tenger)...csak egyetlen okom van csalódottságot érezni: mindent megtettem és mégsem látom a visitor-országok zászlajai között a görög zászlót...Fura. Pedig onnan irtam!Még1x a legjobbakat!!

Az angol beteg 2011.07.03. 04:01:08

..jajjj és kérem többet vadászni Alsónyék-Mórahalom szakaszon...kb. 20 vad került az utamba:-)

solti anasztazia 2011.07.03. 10:15:49

Bar mar uton van gondolom...azert jo utat kivanok!Addig vigyazunk a blogra..

solti anasztazia 2011.07.03. 20:16:06

Latom elcsendesedtek a kommanttarsak..remelem azert mindeki jol van..Doki biztosan,remelm azert pihenni is fog(bar Ora nem jellemzo a passziv pihenes)

Az angol beteg 2011.07.03. 23:05:09

@solti anasztazia: Részemről mehet a fronttartás...és biztos jönnek a többiek is 100%! Csak még csöppet vissza kell rázódnom az itthoni kerékvágásba. Te jóóég ekkora kontrasztot az itteni és ottani emberek, légkör között.. szomorúú :( Témafelvetés: vajon a természet tehet erről? Akik szoros természeti közelségben (tengernél, hegyekben, falun) élnek úgy látom mások, boldogabbak, emberibbek, optimistábbak...és egyáltalán jobban élnek...ezt most Doki is átérzi szépen Székelyföldön, ahol biztos vagyok benne ez halmozottan jelentkezik.

Paci-ens 2011.07.04. 09:10:55

Gyönyörű Lányok, és (Urak)
Doki megint elhúzott szabadságra mint a vadlibák Transzszilvániába élvezni az ízes székely beszédet, és a helyi gasztronómiai csodákat. Váljon egészségére!
Én nem bánnám, ha megdöntenénk, az olaszországi útja alatti,tavalyi komment számot,hagy törölgesse a szemüvegét.
Akkor most nyomom a múlt heti élményeimet:
Lányom bejelentette, vasárnap,mikor nálunk voltak ebédelni,hogy talált munkát, és rám szeretné bízni az unokáimat.Hétfő délutánig erőst megroggyantam, de minden bogarat, rovart, levadásztunk a kertben, és le is rajzoltuk.Mivel újabbakra már nem számíthattam, kitaláltam, hogy a fiam Judó edzőtáborát kihasználva viszem őket, és ott ki tudják tombolni magukat.
Magam alatt vágtam a fát.Keddtől péntekig judóztam velük, és a többiekkel, ki is akadtam rendesen, de legalább az az elégtétel ért, hogy miután pénteken mind két ördögfióka lerakta az első narancssárga csíkra az övvizsgát,és szeptembertől járni akarnak edzésre, alávágtam a vejemnek, aki a Fővadász úrból focistát, a Hercegnőből riszagépet szeretett volna nevelni.
Na erről ennyit!
Mindent bele had teljen a blog!

solti anasztazia 2011.07.04. 21:01:50

@Az angol beteg: Orulok ha jol telt a pihenesetek!!Egyetertek..ahova mi jarunk nyaranta,abban a telepulesben ismerunk par "Oslakost" hat tenyleg masok mint mi..pedig a nyarbol felhalmozottakbol elnek telen is ..
@Paci-ens: Gratulalok az unokaneveleshez!Barmelyik sport jot tesz a kicsit lelkivilaganak,fejlodesuknek legyen az foci vagy judo..gondolom elfaradtal te is rendesen :-)

solti anasztazia 2011.07.04. 21:07:09

Amugy en a napjaim most szinten itthon toltom,mivel nincs doki igy rendeles sem...heti egy napot leszek a helyettesito Doktornovel..a kisfiam sem megy most oviba uh gyereknapok teljes gozzel :-) elvezem kicsit a semmittevest..

csőrike1 2011.07.04. 22:40:04

Sajnos én még nem igazán élvezem a nyarat, munkával telnek a napjaim.
De még egy kis kitartás - súgom magamnak- és aztán jöhet a lazítás.
Addíg is gyönyörködöm az ablakomból a napfelkeltében, és az erdőszélen sétálgatva pedig a naplementében.
Nem nagy kikapcsolódás, de némi feltöltődésnek megjárja.
Mindenkinek jó hipenést, kellemes nyaralást!

Az angol beteg 2011.07.05. 18:45:56

@solti anasztazia: Nem kifejezés hogy jól. Ez volt számunkra a legjobb, legszebb görög nyár. Sosem mutatta még a tenger azon a vidéken ilyen gyönyörűnek, tisztának és sokoldalúnak magát. Jól jött már ez a feltöltődés.

Gyermekkel otthon?Minden, csak nem semmittevés:-) De a legédesebb és legfelelőségteljesebb dolog a világon az biztos:-)

Az angol beteg 2011.07.05. 18:54:21

Hát az én napjaim közül a mai egész biztosan emlékezetes lesz és döntő. Ma végképp eldőlt, hogy szeptembertől más irányt vesz az életem. Úgy döntöttem elfogadom az immár harmadszori, mondhatni visszautasithatalan ajánlatot és az útjára indított ötletemmel kombinálva azt csinálom amiben remélhetőleg több örömömet lelem. A lépés még mindig kockázatos...de nem maradhatok a biztos rosszba...annál még a bizonytalan rossz is jobb..,de C tervem is van: ha nem jönnek be számitásaim tovább kell állnom messze.. elmegyek oda ahova való vagyok: a tenger mellé. Azért most nehéz...hiszen bucsuzom vmitől ami szintén vagyok...de a ruhát megörzöm belőle :-)

Az angol beteg 2011.07.05. 19:05:52

Én is jó pihenést kívánok mindenkinek!!!

solti anasztazia 2011.07.05. 21:29:09

Hallottam a hirt! es nagyon orulok neki,oszinten gratulalok...az valo neked!!!En orultem mikor meghallottam!

solti anasztazia 2011.07.05. 21:51:14

Csorike fel a fejjel...elhiszem,hogy hajtas van,de lazitani is kell..ne hagyd magad..ha tele a pohar szivesen latlak itt egy kis friss levegore!

Az angol beteg 2011.07.05. 21:53:07

Nagyon szépen köszönöm!:-) Ezek erősítő szavak!

csőrike1 2011.07.05. 22:51:36

@solti anasztazia: Köszi a bíztatást!
A pohár már tele, de még sok a munka meg egyebek.
Ma viszont érdekes élményem volt, futás közben láttam egy rókát.
Amikor puska is van nálam ez nem nagyon fordul elő.
Most viszont egy darabig velem szemben jött, nem akartam hinni a szememnek.
Lehet, hogy ugyanaz a róka, amit egyszer kora tavasszal elhibáztam.
Lehet, hogy most rajtam röhögött?
Nem baj , jön még rókára ..... dér..helyett sörét.
Na most valami vadászos téma is volt.
Jóéjt Mindenkinek!

Az angol beteg 2011.07.06. 08:29:42

A vadásaztról és annak legkeméynebb képviselőjéről jut eszembe: ISTEN ÉLTESSE SOKÁIG NEVE NAPJÁN!!!! Boldog Névnapot Doki!

csőrike1 2011.07.06. 11:30:28

"Vezesd még egyszer győzelemre néped
Csaba királyfi csillag ösvényen..."

ISTEN ÉLTESSEN !

Az angol beteg 2011.07.06. 17:27:26

No a mai nap is emlékezetes lesz számomra...(elsősorban ugye Doki névnapja miatt).. a fő-főnököm (megtisztelő mód)magasabb bért jelentő, -helyben közeli,de mégis tőlem távolabbi- pozícióval kecsegtetett, jelezvén hogy továbbra is számít a munkámra. Ez rendkívül jól esett...és Ez ám a csinos kis harapófogó helyzet...olyan bér amit talán sosem érek el az életben máshol...vagy..? Nem bánnám ha most mennék nyaralásra...a nagy kékséggel szemben lekuporogva minden könnyebb lenne:-) Dönteni döntöttem. De valyon nem bánom meg? "Who knows? Only time"

Az angol beteg 2011.07.06. 17:33:42

A nyaralásomon egy óriási hibát elkövettem...itthon hagytam a G.gel-t, melynek köszönhetően az ínyem megint rosszalkodik. Eddig bírta a kis zsivány. Doki mikor jön haza, hogy helyrerakja?

solti anasztazia 2011.07.06. 20:33:16

Doki agusztusban lesz majd,addig szabin lesz..egy Doktorno helyettesiti szerdankent delelott..ma is vele dolgoztam,aranyos nagyon,apud ismeri :-)

solti anasztazia 2011.07.06. 20:47:13

Isten Eltesse Doki Apu tolem is!

Az angol beteg 2011.07.06. 20:52:51

@solti anasztazia: Auugusztusbannn???!!!! :O Hajjajj..... felkapott egy levelet a vihar..

Az angol beteg 2011.07.06. 20:56:31

Köszönöm az információt...és az újabb harapofogó helyzetet Dokinak :D Énööfogorvoshűvagyok! De most de most...Hajjjajj..

Az angol beteg 2011.07.06. 21:02:27

...először mindent bevetek hogy meggyógyítsam, aztán elszámolok a hűtlenségemmel magamban és ha az sikerül jelentkezem időpontra. De ez kemény meccs lesz.:-)

solti anasztazia 2011.07.06. 21:04:38

Ok...inymasszirozas,g-gel,parodontax...

Az angol beteg 2011.07.06. 21:10:41

:-) Komolyan többet szenvedek ezen, mint más a fogorvosi székben.

:-) Köszönöm ezt már megtanította nekem vmi szemüveges asszisztens. Csinálom is mint egy szorgos kisiparos.

solti anasztazia 2011.07.07. 11:12:14

Huu emberek itt a nyar..legalabb is nalunk nagyon meleg van,ma pncsizas lesz.Remelem Dokieknal csak annyira van meleg,ami meg kellemesse tudja tenni nekik a setakat!

Az angol beteg 2011.07.07. 13:39:24

Pancsizás? Az se rossz. De irodában álló levegőben izzadni az az igazi!

Jó hűsölést! Dokinak is a hegyek között!

Paci-ens 2011.07.07. 19:48:16

Halihó mindenkinek!
Elnézést a kihagyásért, de hétfőtől velencén voltam a fiammal,na nem pihengetni, hanem a nyaralót rendbe rakni, mivel a jövő héten unoka nyaraltatás lesz. Napi tizenkét órában folyt az akadálymentesítés, kertrendezés sika-bika.Ki is vagyunk mint a gumilibák, és biztos vagyok benne benne hogy az oldalbordám találni fog ezer hibát. Nem én leszek az, aki ezért az első követ ráveti.

Paci-ens 2011.07.07. 19:54:42

Dokinak aki kitűnően érzi magát én telefonon kívántam Boldog névnapot,a lehető legjobbkor, mert éppen vacsorához készülődött ( pisztráng sült, muzsdéval)és utána a portális vérkör áldott kábító hatása miatt, nem biztos, hogy vette volna a jókívánságot.

solti anasztazia 2011.07.07. 20:51:03

@Paci-ens: Kis szorgalmas!Biztos vagyok benne,hogy nem lehet belekotni a munkadba..

Paci-ens 2011.07.07. 21:28:38

@solti anasztazia:
Drága vagy, de anyókám nagyon kreatív. Már az első nap este csodálkozott, hogy még nem vagyunk készen.De semmi baj, mert a fiam mögé bújok, és Ő bármit csinál az csak tökéletes lehet.

solti anasztazia 2011.07.09. 09:45:52

@Paci-ens: Kis hamis...milyen jo,ha van gyereke az embernek:-)
tegnap voltam mohacson a rendeloben megetetni a Doki halait,nehogy hanyatfekve varjak a gazdit,kapnek azt hiszem...

Az angol beteg 2011.07.09. 12:09:35

Úgy látszik minden napra jut valami. Az én "gyermekem" sajnos veszélyben van. A saját nyil-ötlet úgy tűnik bevált, mert most h. erőre kapott megpróbálnak kiforgatni belőle. Érdekes kontraszt, hogy amíg kedvelt dokink szépen (aktívan!)relaxál gyönyörűséges vidéken, addig én kemény szakmai harcokat és satuba-szorítást élek meg. De legalább most születik egy lovas kommentem is: Közös lónak túrós a háta!
süti beállítások módosítása