Ki mit tud?

2011.11.04. 10:46

Én most veszem ki az "összevontakat" - ki hinné - hogy vadászat miatt. Olyan helyre megyek - akár feladvány is lehetne - ahol Priszkosz rétor töredékéből az sejlik, hogy valahol itt van eltemetve Attila fejedelmünk. Ásót nem viszek, csak sörétes puskát.

Szóval kéretik a megfejtéseket kommentben küldeni, hogy vasárnap legyen olvasnivalóm !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr953352732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2011.11.06. 00:35:14

Tesó!
Én nem játszhatok, mert nekem megmondtad.
Csúnya.

szocped 2011.11.06. 15:30:14

Ifjókori tanulmányaim alapján az sejlik fel emlékeimből, hogy Attilát,- az "Isten ostorát" halála után hármas koporsóba helyezték./arany, ezüst és vas/ Ezután a Tisza és a Maros torkolatánál elterelték a vizet és a folyómeder alá temették el a koporsóját. Aztán, hogy ne maradjon szemtanúja az eseménynek, megölték a szolgákat és a többi résztvevőt. Ezzel biztosítva, hogy titokban marad Attila temetkesési helye. Ez a hely pedig Szeged környéke lehet.

Más írások szerint a Tisza mentén temették el és halmot emeltek sírjára. /Dombegyház/

csőrike1 2011.11.06. 16:21:06

Én is így vagyok ezzel.
"Úriember" biztosra nem fogad.
Különben , kíváncsiságképpen beütöttem a Google-ba,nagyon sok ismeretanyag elérhető ezzel kapcsolatban, így a megfejtés is.
De hát mind mondottuk, mi nem játszhatunk.
Bejegyzésed időpontjából ítélve, van egy bagoly-társam?
puszi

csőrike1 2011.11.06. 16:23:12

@Paci-ens: A bejegyzésemet Neked szántam, csak már kijöttem a "formából".

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.11.06. 20:25:22

@szocped: ..bingó! Álltam is a kunhalom tetején, amit dombnak titulálnak, így a helység neve is így kezdődik.
süti beállítások módosítása