Biztos, ami fekszik !

2012.10.03. 08:36

A favágóktól jött a hír, a nagy, lombár agancsú bika - "akit" egy hete keresek - előző nap, egy jókora akácfa törzsét döngette, amíg az ki nem fényesedett, mintha lecsiszolták volna. A háremét már láttam, a nagy agancshoz nagy vágyak nem társultak, mert egy tehén ünő, borjú famíliával is beérte.

Na jó, ha látták, akkor ott kell lennie, senki nem zavarta őket, tehát biztosra mentem. Előre elmondom a mottót, amit a végére kellett volna, hogy vadászatban csak az biztos, ami fekszik.

Már időben elindultam a "tetthelyre", mert egy hosszú gyaloglás várt rám, amit mindig szívesen teszek, ugyanis nekem már a les felé cserkelés is vadászat a javából.  Hátizsák, puska, lesszék, lőbot, szóval, minden kellék rajtam  lógott az induláskor, de valami már ekkor sem tetszett.  Mintha traktor zúgását hallottam volna.  Sajnos jól hallottam. A két erdő közötti tarlón egy munkagép szorgoskodott,  azt hiszem tarlót hántott,  de mást is tett, ugyanis a bikát és családját onnan biztosan elzavarta és az én reményeimet azonnal lelohasztotta..

Akik a vadász történeteimben a vadnak drukkolnak, azoknak ez egy szimpatikus fordulat lehet. Töredelmesen bevallom, én   nem a "macska rúgja meg" jelzővel illettem a helyzetet.  

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr224817188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.10.03. 20:02:58

Tesó!
Élvezettel olvasom a blogjaidat.Bennük van minden amit a vadászatról tudni kell, meg amit nem.Azt a nagy lombár agancsú bikát nekem kellene meglőnöm, de,mivel én úriembernek tartom magam, sokak ellenében, átengedem Yarisának.
Ha nem Ő emeli rá a puskát, akkor nem a "macska rúgja meg" jelzőt fogom használni.

Yarissa 2012.10.03. 20:54:02

@Paci-ens: ....hát én Téged nagyon szeretlek. Mert hogy ilyen úriember vagy.
Meg is hálálom, - remélem lesz majd rá módom- kűldöm majd a "repülő" compót Feléd. Persze sütve.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.10.03. 21:11:07

@Yarissa: Tényleg úriember vagy Tesó, hogy a szomszédos vadásztáraság által nekem "adományozott" bikalövést Yarissával leboltoltad.Én meg a kocsidat ajánlgatom.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.10.03. 21:11:56

@Yarissa: bocsánat - de nélkülem a compó sem repül !

Yarissa 2012.10.03. 21:30:27

@Acél Csaba: Ez csak természetes. Te össze vagy nőve a compóval is.

Paci-ens 2012.10.04. 05:47:21

@Yarissa:
Főleg,ha búzadarába panírozzák!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.10.05. 09:23:53

@Paci-ens: No skacok, ezt a diskurzust rajtatok kívül senki sem érti.
süti beállítások módosítása