"Befútta az utat a hó..."

2012.12.10. 08:38

Nem is olyan rossz dolog ez a hóesés. Persze, ha van meleg szoba és vannak jó könyvek. Ilyenkor nem ülünk okkal, ok nélkül autóba és érdekes módon így sem áll meg az élet, a bevásárlást is jobban átgondoljuk, hiszen nem szaladgálhatunk naponta a boltokba. Rájövünk arra, hogy a kicsit "másnapos" kenyér még jó pirítósnak, vagy  - amiben elég jó vagyok - bundás- kenyérnek.

Amikor még gyermekeim kicsik voltak, tudták, hogy arra kérdésemre, hogy - na, ma este mi legyen vacsorára - kórusban válaszolták szegények, hogy bundás-kenyér. Ezt nap, mint nap eljátszottuk, mintha lett volna más választásuk. Érdekes, hogy azóta sem kérik. Igaz, az én főzési repertoárom is tágult kissé. Az  ő gyermekkori élményük meg egy életre elvette a kedvüket a bundás-kenyértől.

Én azért, még most is szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr744957242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.12.11. 06:44:59

Tesó!
Ódákat tudnék írni a bundi kenyérről!
A fiú unokám magasról tesz a nagymama főztjére, bármilyen finomságot is kotyvaszt,legyen az őzgerinc sajtosan rőmentopfba sütve, vagy harcsapaprikás nokedlivel,vagy vaddisznócomb savanyú mártással körítve,vagy Szarvas sült krokettel, neki csak bundi kenyér kell.
Meg kell vallanom én is szeretem.

Paci-ens 2012.12.11. 06:48:26

@Paci-ens:
A recepteket csak a vadászat után adom meg!
süti beállítások módosítása