Tarfejű !

2013.03.13. 09:40

Lassan el kéne indulni, korog a gyomrom, jól fog esni az erdő széli sarjadó finomság. Felállok, nyújtózkodom, de olyan furcsa a közérzetem. A fejemmel van valami baj, érzékeny az a dudor, ahol nemrég még a koronám volt. Éppen ebben az erdőben hagytam el a jókora csontokat, először az egyiket - no akkor nézhettem ki elég furcsán - de már másnap leesett a másik is.

Legjobb lenne elbújni, úgy szégyellem magam, de a csapat többi tagja is kászálódik, vezetni kell őket, bár eddig ez sem így volt. Először a fiatalabbja lépett ki az erdőből, jól körülnéztek és ha tiszta volt a levegő, akkor jöttem én . De most szemtelen lett a fiatalság, könnyű nekik, van még csont a fejükön. Pimaszul még felém is döfködnek, amikor a kopasz fejemmel visszasuhintok, szinte kiröhögnek.

Tudom, hogy ebben az évben is szép koronát kapok majd,  de addig viselnem kell a megaláztatást.

Nézd csak - szól az öreg vadász a társának. Ott elől áll a tar fejű, öreg bika, mögötte az a kettő, második agancsú és a sor végén az a pimasz kis hetyke legény, a spíszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr285132214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2013.03.13. 10:26:45

A megaláztatáshoz még hozzájárult az is, hogy észrevettem az erdő szélén két emberszagú kétlábút.El is ment az étvágyam azonnal, bár úgy éreztem nem kell félni tőlük.Azt hiszik ezek a fiatalok, hogy övék a világ,nem törődnek semmivel, csak az evésen jár az eszük, és az a kis csont a fejükön csak,növeli az önbizalmukat,de csak szeptemberig.Mondtam is nekik, hogy ne döhérkedjenek tavasszal,mert lerúgom azt a kis csontot a fejükről, mint cigány lova a patkót,inkább figyeljenek oda, hogy az agancsgyűjtők, gombaszedők, ne tudják megzavarni az erdő nyugalmát,hogy a teheneim zavartalanul hozhassák a világra az én utódaimat.
Arra az utalásomra, hogy még ők is lehetnek tarfejűek, ha nem lövik ki hamarabb őket az orrvadászok,furcsán néztek rám.
Hiába van még mit tanulni nekik.
süti beállítások módosítása