Hiánypótlás!

2016.06.30. 17:41

Az események sűrű sorban sorakoznak, a leírásuk erősen akadozik. Először is meleg van. Pláne itt, ahol írásaimat farigcsálni szoktam. Másodsorban foci EB van, de az élelmesebbek az egyik csatornán a Copa Amerikát is nézhetik. Mint én is. Hű de jó focit "játszanak "odaát. Bevallom, ha a jól szereplő és szépen búcsúzó magyar csapattal együtt a nekik szóló lelkesedésem kiveszem a meccsekből, akkor bizony olykor piszok unalmas is tud lenni egy-egy találkozó. Viszont a nézése időigényes - hogy gyengécske okosságot is mondjak.

A vadászatban sem telt unalmasan az elmúlt időszak, de leginkább "csak" a nézgelődésé volt a fő szerep. Múlt héten - a legmelegebb, hőségriadós napon -  meghoztam Bugacról a fácánokat. Szépen kikaszált és feltöltött etetők várták őket - nem mondhatják, hogy nincs bennem vendégszeretet.Sok szerencsét kívánok nekik az itteni pályafutásukhoz !

Az egyik estének nagy élménye volt - hogy valami vadászosat is írjak .- amikor nagy zúgással egy szarvasbogár szállt le a lesre tett kabátomra. Legalább tíz éve, hogy utoljára láttam egy szép példányt.

Szóval így keveredtek az elmúlt időszak eseményei, a szarvasbogártól, a fociig !

Varietás delectat !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr388857032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2016.07.18. 12:34:46

Öntől csak tanulni lehet..az unalomban is megtalalja a szórakozást, jó időtöltést...de, hogy pontosítsak az Ön szótárában az a szó, hogy "unalom" nem is szerepel!
Mikor valaki kérdi, hogy " és hogy van a Doki? "... a válaszom annyi, amit Ön mondott, hogy azt hitte majd nem tud mit kezdeni magával, de még talán pörgősebb is az élete, mint eddig :-)
Szerintem már abba belefáradnék, hogy nézem :-)
Jaaaaaaaaj de HIÁNYZIK !!!!

Az angol beteg 2016.07.24. 14:43:38

Én nem dolgoztam együtt vele, de r**adjak meg nekem is!! :)Nem is voltam azóta más fogdokinál még. Egész szervezetem ellenzi a dolgot!
süti beállítások módosítása