Semmiből, valami !

2016.07.21. 13:37

A kedvenc kis erdőm intim belsejében csinált szórómon, a kukoricaszemek érintetlenül árválkodtak, pedig már egy hete szórtam ide egy fél zsákkal.  Nem akartam elhinni, hogy egy majdnem hatvan hektáros, aljnövényzettel totál benőtt elegyes erdőben egyetlen disznó sem lakik, ha meg lakik, miért nem jön a szórómra és a mellett csillogó dagonyára. Tudom, hogy a kétméteresre felnyúlt kukoricatáblák csábítóak, miután a csövek is fél-érésben vannak, de mégis, a disznónak az erdőben a helye, legföljebb éjszaka indulnak portyázni - véltem én, de a disznók mégsem ezt gondolták, mert ha jól számoltam, közel huszadszor ültem itt, a "néma" szórót őrizve.

Gondoltam egy merészet és felültem az erdő "fölötti" lesre, ami egy totál kopasz repcetarlóra nézett, de világ csúfjára, mert a les olyan, mintha hajléktalanok eszkábálták volna össze. A legkisebb mozgásra nyikorgott, mert valami műanyag lécekkel volt a palánkja megszögelve. De csak itt-ott, mert a lécek többségét már elvitte a szél.

Bevallom, nem sok reményt fűztem ehhez az estéhez, pedig a Tele Hold is kezdett szépen felkapaszkodni az égre, de ettől csak a szúnyogok hada indult támadásba. Már a hazamenetel gondolatával  kezdtem foglalkozni, amikor három egyforma süldő kocogott ki az erdőből.  Jó messzire tőlem és  nagy tétovázások közepette - ami annak volt köszönhető, hogy még a Nap sem bukott le, de már a Tele hold is világított - szóval tejes "fényárban" úsztak - a szemközti kukoricás felé vették az irányt. Úgy éreztem, távolodnak, ezért lövésre szántam el magam. A középső disznót néztem ki magamnak - hogy miért, nem tudom mert egyformák voltak -  aki egy rövid vágta után felbukfencezett.

Tanulság, ha van, az annyi, hogy nincs reménytelen vadászat, ha azt Diana másképpen gondolja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr368905194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása