Őznász !

2016.07.26. 16:27

Olyan az időjárás, mint egy hisztis k..va - már elnézést, de jobb jelző nincs arra, amikor kicsinálódnak az idegeink.  Óránként más arcát mutatja, derűsből esősbe vált és fordítva, miközben gyártja a párát, mintha szaunába lennénk. Nem tudom, hogy a meterológusok  szerint létezik-e olyan, hogy száraz villám - de ezt én így hallottam a Nagymamámtól -  aminek nincs hangja( ez bizony a bélgázok estében is egy alamuszi kategória) de a légkörben szintre tapintható az elektromosság, amitől azután rossz az alvásunk, feszültek vagyunk, a kutyáim pedig okkal -, ok nélkül ugatnak. Az biztos, hogy ezt lehet szidni, de megváltoztatni nem, ezért legjobb tudomásul venni és kész.

Lehet, sőt biztos, hogy az erdei vadak is érzik ezt a furcsaságot, mert nehezen mutatkoznak, már sokadik lesen ücsörgésem eredménye  lett az, hogy még földi gilisztát sem láttam.Így szoktam mondani. Ez a mondat elég szar , de majd kinövi magát !

Előző nap délelőttjén is nekiindultam - jól megpakolva az autómat etetőanyaggal - és a csontszáraz poros úton, a szomszéd falu felé vettem az irányt. Nem túlzás, ha azt mondom, hogy egyik méterről a másikra olyan sárba keveredtem, hogy a 4x4 meghajtás is beleizzadt. Már bántam az egész akciómat, amikor egy búzatarlón üzekedő őzeket vettem észre.

Örültem, hogy a premiernek tanúja lehettem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr708915834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása