Mérleg !

2016.12.25. 11:02

Jó sok időre "elnémultam" - talán szerencsémre is, mert az elmúlt időszakot, a szókimondásomat ismerve - nem biztos, hogy fényesre sikáltam volna. A vadásztársaság életében olyan változások álltak be, amiket egyfelől nem értek, másfelől nem akarok érteni. Ó, boldog balgaság - mondaná a költő. Ha nem is balga, de az biztos, hogy totál naiv vagyok, a vadásztársaság rózsás jövőjéről mondottakat elhittem, éppen úgy, ahogy a barátok által kirakott műanyag szarkáról is,hogy az igazi, amit annak rendje módja szerint "terítékre hoztam". Jó lett volna, ha az elmúlt évnek csak ez lett volna az egyetlen "kész átverés sója".

De ezt hagyjuk, az óévet úgy szoktam búcsúztatni, hogy "kicsemegézem" a történések színe javát, a keserű szájíz maradjon az elmúlt évben, ha feledhető, akkor még jobb.

Ami, illetve aki nem feledhető, az a Berci kutya! A 15 éve és a gyógyíthatatlan betegsége miatt, döntenem kellett, hogy hagyom-e szenvedni, vagy úgy megy el tőlem, hogy a fejét az ölembe hajtva kapja meg a hosszú álmot adó megváltást. Berci eltávozott, most már Szt.Vendel "barátom" vigyázza álmát.

A történet folytatása szinte meseszerű és az adventhez méltóan megható. Emberségből pedig példaszerű. Ugyanis ugyan ezen napon, egy kiskutyával ajándékozott meg az a két fiatalember, akik segítettek nekem egész évben a vadetetésben, akik "kívülállóként" többet tettek a vadásztársaságért, mint sok vadász.

Két hét óta pedig ott csetlik-botlik mellettem Samu kutya - mert ezt a nevet kapta -de hogy miért, arról majd máskor.Igazából attól féltem, hogy Vahúr, hogyan fogja elfogadni, de Vahúr egy igazi nemes lélek, aki Berci kutya utolsó heteit csodálatosan viselte és eltűrte, most pedig a kis jövevényt is azonnal elfogadta.

Tehát összegezve az elmúlt évet, volt két veszteségem, a vadásztársaság és a Berci kutya és lett egy hatalmas nyereségem, a Samu kutya.

Boldog Új Évet mindenkinek !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr4312072425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2017.01.01. 15:33:23

Sajnálom Doki a veszteségeket amik érték:( és szívből örülök Samu kutyának! Bizony nehéz év volt mögöttünk is sok pótolni, javítani és gyógyítanivalóval össszeségében örülhetünk hogy vagyunk és tekintsünk optimistán a jövőbe! Nagyon Boldog Új Évet, Jó Egészséget Kívánok doki!! és BUÉK Mindenkinek!!:)
süti beállítások módosítása