Trafipax !

2018.05.27. 09:43

Mindig nagy örömmel és bizakodással rakom be a hátizsákom és a puskám, a sokat megélt terepjárom hátsó ülésére, hiszen vele menni maga az örömforrás,mert az uticél rendszerint  vadászat. Szépen, kényelmesen poroszkáltam-  ezen a napon is -  a szomszéd falu felé kanyargó, jobbról balról erdővel szegélyezett országúton, ami már önmagában is  lelket nyugtató, simogató látvány, pedig éppen  38 éve járok erre . 

Igazából a sebességmérőt sem vizitáltam, tudtam, hogy lassan megyek, de minek is sietnék, hiszen nekem a vadászat már az elindulással kezdődik, a kapkodás pedig nem része a vadászatnak. Nos, a kellemes autózás a falun belül is éppen úgy- és olyan sebességgel történt, mint az országúton, így a trafipax mellett is laza lélekkel és a gázpedált egy cseppet sem jobban , vagy kevésbé nyomva "kocogtam" el ! Úgy véltem, ha az én lelkivilágom rendben van, akkor a sebességemmel sem lehet gond, noch dazu, ha én nyugodt vagyok, akkor más is, de még a trafipax is !

Mielőtt elmondanám, hogy mennyire maradt nyugodt a trafipax - mert ugye azt én nagyon leszarom - elmondom, hogy az este folyamán két gyönyörű szarvast láttam, egy tehenet, tavalyi borjával - civil nyelven anyja, lányát - ami közül az utóbbi lőhető lett volna, de nem az én filozófiám szerint, csupán vadkárelhárítás címén. 

Egészen besötétedésig gyönyörködtem bennük, pedig hamarabb leszállhattam volna, hiszen őzbakra jöttem, ahol a bírálat, az agancs "mustra" éppen csak a szürkületig biztonságos.

Ennek a napnak a hozadéka egy szép este és egy 30 000 forintos csekk lett !

Ja, a "száguldás" 65 km-el történt ! Gratulálok zsarukáim, ekkora sebességgel már kerékpárral is tudnak menni, de kell a szigor, meg az ilyen óriási  "bűntett" kemény retorziója! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr8114005496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása