Látomás !

2019.05.15. 16:56

Az előző napi eső után, csószós lett a szurdok földje, riszálta is a farát az autóm.. Bella kutya is erre a rfizmusra dűlöngélt, hol az én-, hol az Anti barát ölébe omolva. Aztán ők kiszálltak, másztak a lesükre, illetve ennek az a forgatókönyve, hogy Anti a hátán viszi föl a Bellát, ami nem egy könnyű eset, mert Bella jó húsban van.Én már javasoltam, hogy fordítva csinálják, Bella vigye Antit !!

Nos, ahogy ők kiszálltak én is a magam lese felé kanyarodtam, nem túl merssze ettől a helytől Mondhatni látótávolságra voltunk egymástól. Mármint távcsővel !

Az autómmal friss utat tiportam a másfél méteres csalánban, egészen az erdő széléig, ahová beparkoltam. Kiszálltam a kocsiból, kinyitottam a hátsó ajtót és markoltam- helyesebben markoltam volna a fegyveremet és a hátizsákomat,de azok bizony szépen otthon maradtak. 

Na most mi legyen? - töprengtem. Az rendben van, hogy nincs puskám, attól még lehet nézelődni, de a rajtam levő lenge öltözék nem sok jóval kecsegtetett az estéli hűvösségben. Szerencse, hogy egy sárga pokróc állandó lakója az autómnak, jobb hiján magamra terítettem és abban ücsörögtem sötétedésig.

A történet innentől lesz bájos, mégpedig Anti barát elmesélésében. Ő ugyanis semmit nem tudott a helyzetemről a sárga pokróc meglétéről, így csak azt látta, hogy  egy nagy sárga őz gázolja a csalánt a lesemtől az autóm felé ! Igaz,, nagyon furcsa alakja volt az őznek, de ezt a közben beálló sötét játékának vélte. Akkor már tényleg furcsállottam az őz viselkedését - mesélte Anti - amikor fogta magát és beszállt az autódba., 

Bevallom ilyen jót régen röhögtem egy történeten. Ráadásul főszereplőként !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3114828598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása