Szenvedés?

2024.06.30. 22:15

Nem a megszokott úton mentem a lesemre, hanem kerülővel, egy friss tarlón leereszkedve a domboldalon. Ez lett a disznó veszte. Azt hitte - hihette.mert ötödik hónapja hülyít - hogy ezen a napon is büntetlenül rámehet a szóróra, nem vagyok ott. Jelentem ott voltam. 

A sok kihordott kukoricámat a bőre alatt vastagodó zsírral hozta vissza, ha úgy vesszük jó cserét csináltam. A vadászatban addig minden jó és szép, amíg a lesen ülök, a baj akkor kezdődik, ha le kell szállni és belemerítkezni a szúnyogfelhőbe.A zsigerelés meg szapora izzadással jár, arra meg pláne kéjesen támadnak ezek a ronda kis dögök.

Mi a jó a vadászatban - teszik fel gyakorta a kérdést - amire a legjobb válasz, hogy a szenvedés!

  

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9018438215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása