Ha vége jó.... !

2011.09.13. 17:24

Ha ragaszkodom az időrendiséghez - akkor egy vadászat leírása  bizony kimaradt, mivel "szarvasbőgtem" egy vendéggel. Szóval a szokásos csütörtöki napon voltam, voltunk gerlézni, még a szarvasozás előtt. 

Hű de szarul indult - hogy a közepébe vágjak. Erős déli szél kerekedett, a gerlék műrepülő figurákat mutattak be, olyan csavarokat, dugóhúzokat produkálva, majd lecsapódva a föld fölé alig egy méterrel, hogy a puskacsővel csak a levegőt csapkodtam és a hült helyüket lőttem. 

Ez így nem mehet tovább - döntöttem, a közeli faluba autóztam ahol egy jó erős kávét nyomtam magamba - ettől azután ha harc, legyen harc - állapotba kerültem, de nem ettől lett jobb - bevallom. Ugyanis először csak csitult- , majd teljesen elállt a szél.

Ráadásul megtaláltam azt a helyet, ahonnan a faluból húztak a gerlék. Soha nem számolom a lőtt madarakat, de itt azért annyit, hogy nem sok madár ment el sértetlenül. Kompenzálta a délelőttöt, amikor egy doboz patronból egyet sem lőttem.

Amilyen rosszul indult, annyira jó lett a vége.Tanulság: a vadász soha ne adja föl - a mit is ?

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr393224779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2011.09.14. 07:14:52

Tesó!
Amit nem kellene feladni, az a REMÉNY!
Téged csak annyira zavart a szél, mint a Balatoni vitorlásokat.Ha fúj, akkor semmi sem sikerül. Szélcsendben csúcsok vagyunk.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.09.14. 08:20:48

@Paci-ens: A remény ugye maghal - mégha utoljára is,ezért jobb szeretem, ha a toronygerlék teszik ugyanezt.Viharban, szélcsendben egyaránt.Egyébként mi minden meterológiai körülmények között "csúcsok" vagyunk. Kis csúcs is csúcs !

Paci-ens 2011.09.14. 11:39:56

@Acél Csaba:
Az is magasan van, és zergék laknak rajta.
Nosza hódítsunk meg egyet, hátamon a púpommal.

solti anasztazia 2011.09.14. 19:53:59

Holnap gondoljon a nyakara is...ne csak este..
süti beállítások módosítása