Bevándorlók !

2012.11.07. 09:07

A  kelő Nap sugaraiban, a  focipályáig húzódó keskeny betoncsík úgy szikrázott az éjszakai eső után, mintha patakocska lenne. Az út két oldalán, nyírfák, diófák és mindenféle elvadult gyümölcsfák sorakoznak, amiken sűrű sorokban varjak ültek, de a betoncsíkon is "telt- ház" volt . 

Folyamatosan cserélődtek a szerepek az ágon ülők és a betonon lévők között, nagy károgásokkal tették mindezt, szóval nagy volt a nyüzsgés.Ezek szerint megjöttek az ukrajnai vándorvarjak - állapítottam meg, de azt nem értettem, miért éppen a betonon ropják örömtáncukat.

Ahogy megláttak bennünket, mármint Bercivel,  méltatlankodva elszálltak, egy-két fiatalabb pontosan a fejem fölött,  őket a mutatóujjammal kísérve  halomra "lőttem". Ekkor vettem észre, az agyoncsipkedett gilisztákat. Nem tudom, mi készteti a gilisztát arra, hogy az út egyik oldaláról átmásszon a másikra, de eső után ezt teszik. Ha közben felszárad a beton, akkor kiszáradva végzik az út közepén, ha nem, akkor szerencsés esetben a "túloldalon" ugyanaz fogadja őket, ahonnan elindultak. Ez tényleg a cseberből vederbe esete.

 Két évvel ezelőtt az "év madarának" választották a varjút. Ettől én még nem szerettem meg. A gilisztákat viszont nagyon sajnáltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr914894824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.11.07. 20:24:02

Tesó!
Ide B.pestre is megérkeztek a hívatlan vendégek.Hatalmas csapatokban keringenek a kertem felett,és károgásukkal megbolondítják a szomszéd kutyáját, aki már nem csak a holdat ugatja.
Gyere le hadd kapjalak el szól a tutulása.
Ilyen izgatott palotapincsit is régen láttam, aki nem beszél oroszul de a varjakat utálja.
Én sem szeretem őket, ámbár a fiatalabbjából igen kitűnő levest lehet főzni,zsendicével.
Már csak öt nap a Mátráig!

Paci-ens 2012.11.08. 15:40:19

Tesó!
Már ellepték a fenyőfámat,és majdnem letörik az ágait.Arról már nem is beszélve,hogy mit művelnek a komposztban a gilisztákkal.
Már csak négy nap a Mátráig!
süti beállítások módosítása