Éljenek a "csajok "!

2013.09.25. 10:00

Ahogy mondani szokták, hogy vannak normális emberek és vannak a vadászok. Erről már sokat élcelődtem - magamat sem kímélve -  ugyanis ennek az egyik változata az, hogy a vadász akkor indul el, amikor a normálisak otthon maradnak. Ez utóbbi ugyan az időjárásra vonatkozik, de az én esetemben most a náthára. Köhögök, prüszkölök, lázas vagyok, de azért kiültem lesre. Jelige: otthon sem jobb !

Próbáltam a kabátom ujjába fojtani a tüsszentéseket, meg a köhögéseket, csak az orrfújást nem sikerült halkra vennem. Abban bíztam, hogy az orrbagócsos szarvas is prüszköl és köhög, nem szokatlan hang ez az erdőben.

Egy fiatal szarvastehén tette tiszteletét a lesnél, "akit" akár meglőhettem volna, de nem tettem. Ugyanis nem értek egyet a vadászati ütemtervek tehenekre vonatkozó utasításaival. Mert mi mástól, mint a szép tehenektől várhatjuk, hogy jövő évben is szülessenek szarvasborjak.

Szarvas ügyben erősen nőpárti vagyok !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr945532634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2013.09.25. 20:01:45

Tesó!
Ha még csak szarvas ügyben lennél!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2013.09.26. 09:18:49

Tesó, Te nagyon rá tudsz tapintani a lényegre. Ezek szerint egészségesek vagyunk.

Paci-ens 2013.09.26. 12:10:16

@Acél Csaba:
Tesó az még nem biztos,mert, ha egy kuruzsló megvizsgálna bennünket ezer nyavajára hívná fel a figyelmünket.
De egy biztos!A csajokat mindketten teljes szívből szeretjük.(nem is tudom miért)
süti beállítások módosítása