2016.01.05. 13:55

 

Öregcsákónak, helyileg !

Azzé, mert olyan régi vagy, hogy mamutot is lőttél má' , nem kéne arcoskodnod. Jól nyissad ki az agyad, mert  belémondom a frankót, de csak eccer, mer az én fejemben sincs indigó, nix másolat - világos? Mit vakersz te öcsém a lődözésről? Hogy nem lehet mindenre? Mér nem?  Ki tilcsa?  Az az etika nevű nyalóka, meg húzzon el a retkesbe. Ne mán, hogy a puska húzza el a ravaszt!

Mi az, hogy balesetveszély? Tudod az mi?  Konkrétan bemondom ! Amikor majd jó belelövök az izgága seggedbe. Az a balesetveszély. Nekem nincs lővasam, csak úgy titkosítva - probléma esetére. De ha egyszer kiviszem, akkor lövés lesz mindenbe. Ha vadászat, vagy minek hívod, akkor ott csorogjon a vér - mer attól lesz izgi. 

Nekem fődek vannak, de semmi robot, meg göröngy hasogatás, azt csinálják az okájés kulákok, én agyilag vagyok menő, ami látszólag kirívó.

Kagylózz öreg, a szabályoktól, vagy mifenéktől, bélmenésem van, egyenesen a témakőrre. A szabály, az én vagyok - hogy okosságom fitogtassam .Vegyé' be valami lohasztót, oszt aludd ki magad, mert az mán biztos, hogy tevőleges nyálverésed baromira felcseszte az idegemet.

Ma mán nem az van, ami vót - amiről rinyálsz -  itten mán szabadon lehet vérügyileg kibontakozni. 

A pipádat meg dugjad fel a seggedbe, ha mán olyan sokat vakersz róla.

Figyelj nagyarc!  A felvételemet meg postailag beadtam ! Jobb lesz, ha ledumálod a többi rablóval, hogy ződ legyen az utam, ' mert  - jobb ha tudod - kívülről károsabb tudok lenni, mint belülről.

 Nyald a fülem, tisztelettel: vadászjelölék.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr348241042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása